El 'Chiringuito de Pepe' converteix Telecinco en líder del dilluns
La cadena atura la sèrie a l'estiu, però ha encarregat allargar la temporada de cara a la tardor
BarcelonaEl 'Chiringuito de Pepe' continua fent caixa per a Telecinco, que aquest dilluns es va coronar com la cadena més vista de la jornada gràcies a aquesta sèrie. Fins a 577.000 catalans es van enganxar a les desventures de Santi Millán i Jesús Bonilla, un 22,8% de quota de pantalla. Els resultats són tan bons que, de fet, Telecinco ha decidit allargar la primera temporada d'aquesta ficció, que en principi només havia de constar de vuit episodis, però ho farà després d'una aturada estival imprevista –en el que s'interpreta com a moviment per rendibilitzar la sèrie a la tardor i no 'cremar-la' a l'estiu–. El capítol de dilluns va ser l'emissió més vista del dia i va superar el 'Crackòvia', que es va quedar en 445.000 seguidors i un 15,1%. El '39+1' posterior es va quedar en 259.000 televidents, només un 9,4% dels que a aquella hora miraven la televisió.
Antena 3 competia al vespre amb 'Transporter', que va fer uns resultats discrets: 375.000 espectadors i un 'share' del 13,3%. I La 1, amb la pel·lícula 'Chantaje', es va quedar en 321.000 televidents i un 11,7%.
El rànquing de cadenes més vistes queda de la següent manera:
- Telecinco (14,1%)
- TV3 (13,0%)
- Antena 3 (12,0%)
- La 1 (8,3%)
- Cuatro (5,7%)
- La Sexta (4,8%)
- 8TV (3,1%)
- FdF (3,0%)
- Divinity (2,7%)
- La 2 (2,6%)