'Chiringuito de Pepe' calca els resultats de l'estrena i es manté com a líder del dia
Cuatro s'imposa a la tarda amb l'Alemanya-Portugal
BarcelonaTelecinco ha trobat en la sèrie 'Chiringuito de Pepe' un bon filó per a l'estiu. La ficció protagonitzada per Santi Millán va tornar a ser aquest dilluns, amb l'emissió del seu segon capítol, l'espai més vist del dia a Catalunya, amb 614.000 espectadors i un 21,4% de quota de pantalla, uns resultats que milloren en 2.000 persones i una dècima de 'share' els obtinguts amb l'estrena.
La sèrie va imposar-se sense problemes a la pel·lícula 'Tengo ganas de ti', que va aportar a Antena 3 420.000 espectadors i un 17,1% de quota, i va deixar la ficció de TV3 '39+1' amb268.000 espectadors i un 'share' del 8,8%, unes xifres que només superen les de fa dues setmanes, quan el capítol es va emetre amb retard com a conseqüència de l'anunci d'abdicació del rei. De fet, la sèrie que protagonitza Agnès Busquets va haver de competir pel tercer lloc de la franja amb Cuatro, que va fer també un 8,8% de 'share' tot i quedar-se amb 238.000 seguidors per a la sèrie 'CSI'. Per la seva banda, el concurs de La 1 'El pueblo más divertido' va empitjorar encara més els seus registres i no va passar dels 144.000 espectadors i un 4,7% de quota.
Abans que comencés tota aquesta lluita, 'Crackòvia' va ser el programa més vist de la primera part del 'prime time', tot i que l'especial en què els actors recordaven els millors moments de la temporada va ser el tercer capítol menys vist del curs, amb 447.000 espectadors i un 13,8% de quota. De fet, el programa només va mantenir el lideratge durant els primers minuts, i després va caure davant d''El hormiguero' i l'arrencada de 'Chiringuito de Pepe'.
Pel que fa al Mundial de futbol, el partit entre Alemanya i Portugal, que Cuatro va oferir a la tarda, va dominar clarament la seva franja i va ocupar el setè lloc del rànquing diari, amb 400.000 espectadors i una quota del 27,4%. Amb tot, el segon canal de Mediaset no va passar del quart lloc en un dia en què les tres primeres posicions van quedar molt ajustades. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:
- TV3: 12,8%
- Antena 3: 12,4%
- Telecinco: 12,2%
- Cuatro: 9,3%
- La 1: 5,9%
- La Sexta: 5,7%
- 8TV: 5,0%
- Neox: 2,9%
- Discovery Max: 2,7%
- Divinity: 2,6%