Audiències
Mèdia25/04/2014

'.Cat' s'estrena liderant la seva franja amb 582.000 espectadors

El nou programa d'Ariadna Oltra va ser el segon més vist del dia, només per darrere del 'Polònia'

Ara

BarcelonaLa reestructuració del 'prime time' dels dijous de TV3 ha portat molt bones notícies a la cadena pública. 'Polònia', que des d'aquesta setmana s'ha avançat mitja hora i s'emet a les 21.55, va ser el programa més vist del dia i va obtenir, a més, la tercera millor dada de tota la temporada, amb 682.000 espectadors i una quota de pantalla del 19,9%. Només la primera entrega del curs, el 12 de setembre, i l'especial sobre l'anunci de la pregunta de la consulta emès el 19 de desembre havien aconseguit fins ara xifres més elevades.

Inscriu-te a la newsletter L'hora dels introvertitsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop acabat el programa d'humor, l'estrena de '.Cat' també va obtenir resultats molt satisfactoris. L'espai que presenta Ariadna Oltra va ser el segon més vist del dia, amb 582.000 espectadors i un 19,2% de 'share', i va liderar clarament la seva franja. De fet, durant la primera hora del programa, en què Oltra i els col·laboradors de l'espai van entrevistar el president de la Generalitat, Artur Mas, '.Cat' va superar els 700.000 espectadors i el 20% de 'share' de mitjana.

Cargando
No hay anuncios

TV3 va copar els cinc primers llocs del rànquing diari gràcies als 'Telenotícies' –el del migdia va ser tercer i el del vespre, quart– i 'La Riera', que va situar-se en la cinquena posició amb 428.000 seguidors i un 23,6% de quota. La sisena plaça del dia va ser per a la transmissió del partit de semifinals de l'Europa League entre el Sevilla i el València, que va aportar a Cuatro 384.000 espectadors i un 11,8% de 'share', i va ser la principal alternativa al 'TN vespre' i al 'Polònia'.

En el global del dia, TV3 va imposar-se amb més de quatre punts d'avantatge sobre Antena 3, que va ocupar el segon lloc. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 15,5%
  2. Antena 3: 11,4%
  3. Telecinco: 10,1%
  4. La 1: 7,8%
  5. Cuatro: 7,0%
  6. La Sexta: 6,8%
  7. 8TV: 4,5%
  8. Nova: 3,2%
  9. Neox: 2,2%
  10. FDF: 2,1%