Audiències
Mèdia25/04/2014

'.Cat' s'estrena liderant la seva franja amb 582.000 espectadors

El nou programa d'Ariadna Oltra va ser el segon més vist del dia, només per darrere del 'Polònia'

Ara
i Ara

BarcelonaLa reestructuració del 'prime time' dels dijous de TV3 ha portat molt bones notícies a la cadena pública. 'Polònia', que des d'aquesta setmana s'ha avançat mitja hora i s'emet a les 21.55, va ser el programa més vist del dia i va obtenir, a més, la tercera millor dada de tota la temporada, amb 682.000 espectadors i una quota de pantalla del 19,9%. Només la primera entrega del curs, el 12 de setembre, i l'especial sobre l'anunci de la pregunta de la consulta emès el 19 de desembre havien aconseguit fins ara xifres més elevades.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop acabat el programa d'humor, l'estrena de '.Cat' també va obtenir resultats molt satisfactoris. L'espai que presenta Ariadna Oltra va ser el segon més vist del dia, amb 582.000 espectadors i un 19,2% de 'share', i va liderar clarament la seva franja. De fet, durant la primera hora del programa, en què Oltra i els col·laboradors de l'espai van entrevistar el president de la Generalitat, Artur Mas, '.Cat' va superar els 700.000 espectadors i el 20% de 'share' de mitjana.

Cargando
No hay anuncios

TV3 va copar els cinc primers llocs del rànquing diari gràcies als 'Telenotícies' –el del migdia va ser tercer i el del vespre, quart– i 'La Riera', que va situar-se en la cinquena posició amb 428.000 seguidors i un 23,6% de quota. La sisena plaça del dia va ser per a la transmissió del partit de semifinals de l'Europa League entre el Sevilla i el València, que va aportar a Cuatro 384.000 espectadors i un 11,8% de 'share', i va ser la principal alternativa al 'TN vespre' i al 'Polònia'.

En el global del dia, TV3 va imposar-se amb més de quatre punts d'avantatge sobre Antena 3, que va ocupar el segon lloc. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 15,5%
  2. Antena 3: 11,4%
  3. Telecinco: 10,1%
  4. La 1: 7,8%
  5. Cuatro: 7,0%
  6. La Sexta: 6,8%
  7. 8TV: 4,5%
  8. Nova: 3,2%
  9. Neox: 2,2%
  10. FDF: 2,1%