Audiències
Mèdia19/11/2013

Buenafuente arrenca fort a La Sexta però no supera 'La voz'

'Crackòvia' i 'El convidat' lideren el 'prime time' amb resultats discrets

Ara
i Ara

BarcelonaL'estrena d''En el aire', el nou programa d'Andreu Buenafuente a La Sexta, va aconseguir aquest dilluns 250.000 espectadors i un 21,2% de quota de pantalla a Catalunya, un resultat que li va permetre competir de tu a tu amb la part final de 'La voz', però que el va deixar lleugerament per darrere del concurs de Telecinco. De fet, aquest programa va aconseguir millorar les xifres de les últimes setmanes i va retallar la distància amb 'El tiempo entre costuras'. El concurs de talents va tenir 398.000 espectadors i un 'share' mitjà del 17,9%, mentre que la sèrie d'Antena 3 va fer el seu mínim de la temporada amb 455.000 seguidors i un 16,2% de quota. Malgrat que la ficció té una xifra d'espectadors més elevada, va quedar per darrere durant la major part del temps que va competir directament amb 'La voz'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En qualsevol cas, el domini del 'prime time' va seguir en mans de TV3. Ni 'Crackòvia' ni 'El convidat' van aconseguir resultats especialment bons –tenint en compte les xifres que solen obtenir–, però això no va impedir que mantinguessin la primera posició. El programa d'humor, que sol veure's perjudicat pels caps de setmana sense Lliga, va tenir 591.000 espectadors i un 17% de quota de pantalla –el tercer resultat més baix de la temporada– i va ocupar el tercer lloc del rànquing diari, per darrere dels dos 'Telenotícies', mentre que l'espai que presenta Albert Om va fer també la tercera pitjor dada del curs amb la visita a Arcadi Oliveres: 535.000 seguidors i un 17,1% de 'share'. 'El convidat' va ocupar el cinquè lloc en el conjunt del dia, per darrere de 'La Riera', que va batre el rècord de la temporada amb 566.000 espectadors i una quota del 27,1%.

Cargando
No hay anuncios

També va fer el seu rècord del curs 'Isabel', però la sèrie de La 1 es manté lluny de la batalla pel domini del 'prime time', amb 336.000 espectadors i un 10,7% de quota.

En el rànquing de cadenes, el primer lloc és, amb diferència, per a TV3:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 16,6%
  2. Telecinco: 13,0%
  3. Antena 3: 11,4%
  4. La 1: 7,6%
  5. La Sexta: 7,2%
  6. 8TV: 3,9%
  7. Cuatro: 3,7%
  8. Neox. 2,2%
  9. Nitro: 2,0%
  10. FDF: 2,0%