Audiències
Mèdia14/06/2012

Futbol i bàsquet dominen el 'prime time'

L'Holanda-Alemanya va ser el segon enfrontament més vist de l'Eurocopa. El quart partit de la final de l'ACB supera el mig milió d'espectadors

Ara
i Ara

BarcelonaL'Eurocopa va viure ahir un dels seus grans duels, i l'audiència va respondre. El partit entre Holanda i Alemanya, que oferia Telecinco, va ser l'emissió més vista del 'prime time' –i la segona del dia, només per darrere del 'Telenotícies migdia'–, amb 651.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,2% a Catalunya. Es tracta del segon partit més vist fins ara de la competició, per darrere de l'Espanya-Itàlia de diumenge.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Acabat el matx, que va ser líder indiscutible del primer a l'últim minut, el domini va passar a La 1, que va reunir 530.000 persones de mitjana –un 16,6% de quota de pantalla– amb el quart partit de la final de la Lliga ACB de bàsquet. Durant la primera meitat –que es va solapar amb el futbol–, el seguiment es va situar al voltant dels 400.000 espectadors, però a la segona part, ja sense la competència de l'Eurocopa, es va disparar fins a les 700.000 persones, amb una punta al final de 925.000 espectadors i un 31,8% de 'share'. Aquestes xifres van convertir el partit en la segona emissió més vista de la nit i en el matx més seguit dels quatre que s'han disputat fins ara de la final.

Cargando
No hay anuncios

Tot plegat va deixar el 'Sense ficció' de TV3 en la tercera posició de la franja, amb 401.000 espectadors i un 12,3% de quota, mentre que el comiat de la sèrie d'Antena 3 'Los protegidos' es va haver de conformar amb 342.000 seguidors.

El rànquing de cadenes va quedar de la manera següent:

Cargando
No hay anuncios

1. Telecinco: 14,5%

2. TV3: 13,9%

Cargando
No hay anuncios

3. La 1: 10,4%

4. Antena 3: 10,1%

Cargando
No hay anuncios

5. Cuatro: 5,8%

6. La Sexta: 4,6%

Cargando
No hay anuncios

7. 8TV: 3,7%

8. FDF: 3,3%

Cargando
No hay anuncios

9. La 2: 2,2%

10. Disney Channel: 2,2%