Mèdia 20/04/2021

Atresplayer Premium produeix una sèrie sobre la Ruta del Bakalao per a la pròxima temporada

La plataforma també adaptarà les novel·les 'La edad de la ira' i 'La novia gitana'

2 min
Borja Soler i Roberto Martínez, creadors de 'La Ruta' avui en la presentació de la nova temporada

BarcelonaLa nova temporada de la plataforma de pagament Atresplayer Premium arribarà carregada de sèries d'autor. D'entre totes les presentades avui destaca La Ruta, una ficció de producció pròpia que, tal com han explicat avui els responsables de la plataforma, relata el viatge d'un grup d'amics a la Ruta del Bakalao, una ruta de discoteques sobretot del País Valencià que es va fer molt coneguda als anys noranta. Borja Soler i Roberto Martínez són els guionistes d'aquest projecte que està encara "en un procés molt previ", ha explicat Soler, que ha afegit que l'essència de la sèrie és "donar una miqueta de llum a una escena que ha sigut maltractada".

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Una altra de les produccions inèdites serà Cardo, d'Ana Rujas i Claudia Costafreda. "La sèrie explica les nostres experiències i la nostra manera d'enfrontar-nos al món a través dels ulls de la Maria, una noia de 30 anys que es troba amb poc per oferir al món i moltes expectatives que se suposa que ha de complir", ha apuntat Rujas. En l'àmbit de la comèdia arribarà Dos años y un día, protagonitzada per Arturo Valls, que explica la història del Carlos, un presentador de televisió que, després d'un desafortunat incident públic, acaba a la presó i ha de gestionar la seva nova situació entre reixes.

Entre els projectes d'adaptació de novel·les, Atresplayer Premium treballa en La edad de la ira, de Nando López, que estarà dirigida per Jesús Rodrigo i que gira al voltant d'un grup d'adolescents i el succés dramàtic que li passa a un d'ells. També adaptarà novel·les com La novia gitana, de Carmen Mola, una sèrie policíaca que es troba en ple procés de guió i que estarà dirigida per Paco Cabezas. "Apostem per productes d'autor, per productes amb un gran diferencial, productes que neixen del que és local però viatgen bé fora de les nostres fronteres", ha apuntat el gerent de vídeos i plataformes digitals de Atresmedia, Emilio Sánchez.

stats