Mèdia31/07/2019

Atresmedia reservarà els seus continguts exclusius a la plataforma de pagament

Els usuaris podran veure l'estrena de produccions pròpies a Atreplayer Premium, que fins ara recollia programes ja existents però sense publicitat

Britt E. Ruitenberg
i Britt E. Ruitenberg

BarcelonaAtresmedia ha decidit entrar en competició amb Netflix, Amazon Prime i les altres plataformes de 'streaming', i apostar per l'exclusivitat. Ahir el grup va anunciar que a partir de la pròxima temporada Atresplayer Premium, el seu canal de pagament, passarà a ser un espai exclusiu amb continguts propis de la casa sense publicitat i per 2,99 euros al mes.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Atresplayer Premium es va crear fa dos anys i fins ara oferia els programes que ja s'havien estrenat a les cadenes del grup –principalment espais d'Antena 3 i La Sexta–, amb la diferència que no hi havia publicitat. Però a partir del setembre la plataforma oferirà contingut propi i la preestrena de sèries i programes del canal abans que s'emetin en obert.

Cargando
No hay anuncios

El president de continguts d'Atresmedia Televisión, Carlos Fernández, va explicar ahir durant la presentació que aquesta nova oferta s'adapta al concepte de televisió sota demanda. En aquest sentit, la plataforma inclourà l'estrena de productes exclusius com les sèries espanyoles 'El Nudo', la producció de Los Javis 'Veneno' i 'Vida y muerte de un icono', i sèries internacionals com 'Cuatro bodas y un funeral'. Però Fernández també ha destacat que la plataforma pretén anar un pas més enllà: "Quan penseu en Netflix o HBO el que us ve al cap són sèries. El 99% del catàleg de qualsevol d'aquestes plataformes són sèries. Nosaltres anem més lluny".

Per tant, també hi haurà 'talent shows' com 'La voz', programes, concursos, reportatges i magazins, tot de continguts que es penjaran a la plataforma abans que s'emetin públicament.

Cargando
No hay anuncios

Aquesta nova proposta recorda la versió nord-americana CBS All Access, una plataforma de la cadena CBS que el 2016 va reservar els continguts propis a la plataforma. L'única diferència amb el model d'Atresmedia és que no inclourà esports. "Es tracta d'un contingut no exclusiu ni original, que comporta una guerra de preus i que no aporta diferencialitat. Però si apareixen drets exclusius i rendibles, els comprarem", va comentar Fernández.