Atresmedia posa en marxa Mega per recuperar el públic masculí
BarcelonaAtresmedia ha incorporat aquesta mitjanit un nou canal a la seva oferta. El grup ha recuperat la freqüència que fins ara llogava a Mediapro perquè l’ocupés amb GolT i l’ha convertit en Mega, una nova proposta orientada al públic masculí adult, un segment que havia deixat descobert arran del tancament de Nitro, el maig de l’any passat.
El nou canal, que ha d’ajudar Atresmedia a retallar distàncies amb Mediaset, basarà la seva programació en “sèries d’èxit internacional, formats d’actualitat i investigació, grans esdeveniments documentals, programes factual, esdeveniments esportius i els millors títols cinematogràfics”. Els plats forts de la graella inclouran les sèries documentals Un mundo en guerra -una producció del canal Historia sobre el període comprès entre les dues guerres mundials, narrada des del punt de vista dels principals líders dels dos bàndols- i Cosmos -el remake elaborat per National Geographic de la prestigiosa sèrie sobre l’Univers produïda el 1980 per Carl Sagan-. En l’apartat de ficció destaca l’estrena en obert a Espanya de títols com Bonnie & Clyde, Sons of liberty i Infierno sobre ruedas.
Mega serà, també, la nova casa d’espais de producció pròpia que fins ara s’emetien a La Sexta, com Equipo de investigación i Policías en acción, i acollirà esdeveniments esportius com l’Europeu de futbol sub-19, que arrenca dilluns; els entrenaments de la Fórmula 1, des d’aquest cap de setmana, i continguts lligats a la Champions, que el curs vinent es veurà a Antena 3.