AOL compra el 'Huffington Post'
La unió entre totes dues marques pot tenir una audiència potencial de 250 milions de persones
Barcelona p { margin-bottom: 0.21cm; } “1+1=11”. Amb aquesta peculiar suma justificava Arianna Huffington, editora del Huffington Post, la venda del portal a America Online (AOL), el principal proveïdor d'internet als Estats Units. L'acord permetrà integrar en una única marca els continguts de totes dues plataformes, la qual cosa suposarà arribar a 117 milions d'americans (o 250 milions globals). Actualment el jove Huffington Post –creat tot just el 2005– ja obtenia 25 milions d'usuaris únics mensuals.
Arianna Huffington, a més, no ha de patir pel control editorial. Al contrari: serà nomenada presidenta de la nova companyia –Huffington Post Media Group– que inclourà, a banda de la capçalera mare, d'altres aportades per AOL com els portals Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch o StyleList.
L'operació ha estat valorada en 315 milions de dòlars, dels quals 300 milions es pagaran en efectiu.