Audiències
Mèdia31/01/2014

Antena 3 aprofita la vaga de TV3 per liderar el dia amb 'El hormiguero' i 'Tu cara me suena'

L'informatiu de Telecinco supera el 'Telenotícies vespre' de serveis mínims

Ara
i Ara

BarcelonaAntena 3 va treure petroli de la vaga de TV3 d'aquest dijous i va situar els seus dos espais de 'prime time' al capdavant del rànquing d'audiència. 'El hormiguero' va fer rècord de la temporada, amb 565.000 espectadors i un 17,4% de quota de pantalla, i va ser l'emissió més vista del dia, mentre que 'Tu cara me suena' es va situar just a continuació amb 428.000 seguidors i un 'share' del 20,3%, la tercera millor dada del curs.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La tercera posició del rànquing la va ocupar l'informatiu nocturn de Telecinco. Tot i que el decret de serveis mínims va obligar a emetre una versió reduïda del 'Telenotícies vespre', els catalans es van decantar majoritàriament per l'espai que presenta Pedro Piqueras, que va reunir 389.000 persones i va arribar al 13,2% de quota, és a dir, el resultat més alt de la temporada actual. En canvi, el 'TN' de Toni Cruanyes es va quedar amb 373.000 espectadors i un 13,6% de quota mitjana –tot i que en cap moment es va situar en primera posició– i només va poder ocupar el cinquè lloc del rànquing. L'altre gran beneficiat de la reducció del 'Telenotícies vespre' va ser Josep Cuní, que també va situar l'edició d'aquest dijous de '8 al dia' com la més vista del curs, amb 227.000 espectadors i un 8,8% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

Al migdia, en canvi, l'informatiu més vist sí que va ser el de TV3, tot i que amb només 341.000 espectadors i un 18,3% de quota, de manera que va ocupar la sisena plaça del rànquing diari.

En el global de la jornada, TV3 va caure fins al 6,3% de quota de pantalla mitjana i va quedar en cinquè lloc de la classificació de cadenes. Aquestes van ser les deu més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 13,4%
  2. Telecinco: 12,4%
  3. La 1: 8,5%
  4. La Sexta: 7,7%
  5. TV3: 6,3%
  6. Cuatro: 6,1%
  7. 8TV: 4,8%
  8. Clan: 2,6%
  9. FDF: 2,4%
  10. La 2: 2,4%