Albert Espinosa assegura que hi haurà tercera temporada de 'Polseres vermelles'
El creador de la sèrie ho ha dit en una entrevista a Catalunya Ràdio, però ha advertit que caldrà esperar "uns anys"
Barcelona'Polseres vermelles' tindrà tercera temporada. Ho ha assegurat el creador de la sèrie, Albert Espinosa, aquest dimecres en una entrevista a 'El matí de Catalunya Ràdio', en què ha dit que no té "cap dubte" que la ficció continuarà. D'aquesta manera, Espinosa ha posat punt final a la incertesa que tant ell com el director de la producció, Pau Freixas, havien mantingut durant els últims dies sobre el futur de la sèrie.
Això sí, Espinosa ha reiterat que els nous capítols trigaran a arribar: "Hem de fer que [els actors] siguin adults", ha explicat, i per això diu que hauran de passar "dos o tres anys, potser quatre" abans la sèrie no reaparegui. El guionista de la sèrie ja havia avançat fa uns dies a l'ARA que, si la ficció tornava, no seria de forma immediata, ja que rodar "una altra temporada sobre l'adolescència" suposaria tornar a explicar "el mateix". Espinosa va dir llavors que tenia "la sensació" que la sèrie tindria continuïtat, tot i que no va confirmar-ho definitivament. En tot cas, en ocasions anteriors ja havia explicat que el seu plantejament inicial era que 'Polseres vermelles' constés de cinc temporades.
En canvi, Pau Freixas no veia tan clar que hi pogués haver una tercera temporada de la ficció: "Cal que la història doni de si, i ara mateix no ho veig clar", va assegurar, i va afegir que després de dues etapes i 28 capítols ja ho havien explicat "tot". "Deixem la porta oberta per si sorgeix una nova idea, però podria ser que la sèrie no tornés", va insistir Freixas.
'Polseres vermlles' va tancar dilluns la segona temporada amb una mitjana de 664.000 espectadors i un 20,6% de quota de pantalla. Tot i que la tendència general d'aquesta última etapa va ser a la baixa, les xifres han millorat clarament els resultats de la primera temporada, emesa a principis del 2011 i que va tenir una audiència de 514.000 persones i un 16,1% de 'share'.