'Aída' lidera un 'prime time' marcat per la competència del Barça
Tant 'Salvados' com el '30 minuts' van fer el segon resultat més baix de la temporada
BarcelonaTelecinco va liderar el 'prime time' d'aquest diumenge gràcies a 'Aída', que va fer el segon millor resultat de la temporada, malgrat que es va emetre durant la segona part del partit de Lliga entre el Vila-real i el Barça. La sèrie va ser l'única opció de la seva franja que no es va veure perjudicada per aquesta complicada competència i va arribar als 430.000 espectadors i un 14% de quota de pantalla, de manera que va ser el tercer espai més vist de tot el dia.
En canvi, els formats que solen disputar-se el domini de les nits de diumenge van anotar-se resultats molt més discrets. 'Salvados' va fer el segon índex més baix del curs, amb 316.000 seguidors i un 10,3% de 'share', mentre que a TV3 el '30 minuts' sobre la nova llei de l'avortament també va obtenir la segona pitjor dada de la temporada, amb 287.000 espectadors i una quota del 9,2%. De fet, l'espai de reportatges va quedar, durant molts minuts, per darrere del 'Planeta Calleja' de Cuatro dedicat a Marc Márquez, que va arribar als 292.000 seguidors, amb un 9,5% de quota. Tampoc el 'Hat trick Barça' posterior va poder fer remuntar les xifres de TV3: va quedar-se amb 231.000 seguidors i un 8,5% –i 66.000 persones i un 2,4% més pel canal Esport3.
Pel que fa a la resta del dia, destaca l''APM? Extra', que sense fer un resultat extraordinari –430.000 espectadors i un 18,9% de quota– va ser el segon programa més vist del dia, només per darrere del 'Telenotícies vespre'. Per la seva banda, l'emissió en diferit, a partir de la mitjanit, del Gran Premi de l'Argentina de MotoGP va aportar a Telecinco 348.000 persones i un 18,9% de 'share' i va situar-se al setè lloc del rànquing diari.
En el global del dia, però, el canal més vist va ser Antena 3, que una setmana més es va beneficiar del bon rendiment de la seva oferta cinematogràfica de la tarda. Aquestes van ser les deu cadenes més seguides d'aquest diumenge:
- Antena 3: 11,9%
- TV3: 10,5%
- Telecinco: 9,3%
- Cuatro: 7,7%
- La 1: 7,6%
- La Sexta: 5,1%
- FDF: 3,4%
- Neox: 2,9%
- La 2: 2,2%
- Xplora: 2,2%