Pronovias s'alia amb Vera Wang per seduir els mercats xinès i nord-americà
La veterana creadora firma un contracte de llicència de deu anys amb l'empresa catalana
BarcelonaLa firma barcelonina Pronovias, líder mundial en moda nupcial de luxe, ha anunciat la incorporació al seu catàleg de la nova marca Vera Wang Bride, de manera que suma un total de sis firmes. Vera Wang, icona de moda a nivell mundial, és coneguda internacionalment pels seus dissenys avantguardistes, i és una de les favorites de les celebrities per als casaments i per a les catifes vermelles. Entre d'altres, ha vestit estrelles com Selena Gomez, Zendaya, Michelle Williams, Diane Kruger, Alicia Keys, Victoria Beckham i Hailey Bieber. Pronovias Group i Vera Wang han firmat un contracte de llicència de deu anys, un acord històric en la indústria que uneix els dos referents per primer cop. Pronovias Group confeccionarà, distribuirà i comercialitzarà els dissenys Vera Wang Bride. Gràcies a aquesta nova aliança, el disseny i l'estètica de Vera Wang arribaran a un públic més ampli, amb vestits de núvia més assequibles que no renuncien a la qualitat i artesania pròpies de Wang. La dissenyadora amb seu a Nova York treballa amb Pronovias Group per aprofitar la seva extensa xarxa de distribució global i llançar la marca Vera Wang Bride a nous mercats.
La col·lecció que llançaran inclourà 60 vestits de núvia i 60 vestits de festa dissenyats íntegrament per Wang i el seu equip. A més, es caracteritzarà per dissenys innovadors i icònics, l'ús de teixits i materials premium i acabats fets a mà. La marca Vera Wang Bride comptarà amb la seva pròpia web, les seves xarxes socials i una estratègia integral de màrqueting única, a més d'un pla de distribució global propi. "Volia mantenir la creativitat com a pilar indiscutible de la nostra marca, sense sacrificar aquesta nova oportunitat d'arribar a més núvies. Els dissenys de Vera Wang Bride expressen un gran respecte pel procés creatiu, per la qualitat, per la individualitat, per la imaginació, però, sobretot, per les dones", explica la veterana creadora. Amb aquest acord, Pronovias Group reafirma la seva posició com a líder mundial en la indústria de la moda nupcial i referma la seva expansió en els mercats xinès i nord-americà, a més d'aconseguir més visibilitat internacional. La col·lecció de la firma Vera Wang Bride estarà disponible a les botigues Pronovias i en alguns majoristes de tot el món a partir del pròxim mes d'octubre. Els preus oscil·laran entre els 1.600 i els 4.000 euros i, d'acord amb la política d'inclusió del Grup Pronovias, els vestits estaran disponibles de la talla 32 a la 60.
Vera Wang és una novaiorquesa filla de xinesos que ha estat durant tota la seva carrera al capdavant de les tendències de la moda. Va començar la seva transformació de la indústria de la moda nupcial el 1990, amb l'obertura del seu saló flagship al Carlyle Hotel de Nova York. Amb 71 anys, segueix liderant les tendències any rere any. Pronovias Group, fundat l'any 1922, té 4.000 punts de venda en 105 països. L'empresa catalana va ser comprada el 2017 per la firma de private equity BC Partners.