Neix Movistar Música, un servei en 'streaming' que competirà amb Spotify
Ofereix dues modalitats de pagament, per 4'99 i 9'99 al mes
BarcelonaMés de 50 milions de cançons. Això és el que ofereix Movistar Música, un nou servei multidispositiu disponible per a iOS i Android d'escolta en streaming mitjançant subscripció setmanal o mensual, sense interrupcions, amb el qual Telefónica vol competir amb Spotify. També comptarà amb mode de descàrrega offline, continguts i trobades exclusius amb artistes, concursos o entrevistes, segons detalla un comunicat de Telefónica. I tindrà dues modalitats: Lite, amb un preu de 4,99 euros a el mes, i Premium, que es pot contractar setmanalment per 3,34 euros o mensualment per 9,99. Lite permet triar entre més de 5.000 llistes de reproducció seleccionades per musicòlegs, inclou recomanacions setmanals o en dies assenyalats i possibilita descarregar el Top 40 i un màxim de 5 llistes cada setmana sense publicitat i amb salts de cançons il·limitats.
La modalitat Premium afegeix l'escolta i descàrrega il·limitada de 50 milions de cançons, així com la possibilitat de crear llistes de reproducció pròpies i compartir-les. Movistar Música ja està disponible per als usuaris de Movistar Home, amb 30 estacions de música que s'actualitzen diàriament, dividides per gèneres i sense publicitat. Es tracta d'un nou servei que "ofereix elements diferencials com la possibilitat de subscripció setmanal, l'oferta de continguts exclusius, meet & greet i una prescripció especialitzada a través de playlist", explica en el comunicat Francisco Borja de Nicolás, directiu de Movistar. Movistar, que ofereix aquest servei en col·laboració amb Kuack Media, aspira a aconseguir amb aquest llançament els bons resultats ja obtinguts a Llatinoamèrica.