L'entrevista a Meghan i Enric va ser seguida per audiències milionàries als EUA i al Regne Unit
Els ducs de Sussex hi van revelar les topades que van tenir quan eren membres de la família reial britànica
L'entrevista del príncep Enric i Meghan Markle s'ha convertit en un fenomen mundial que no deixa d'indicar que portarà fortes conseqüències, si més no en la imatge pública de Buckingham. Als Estats Units aquesta entrevista de dues hores amb Oprah Winfrey es va emetre diumenge a la CBS, en horari de màxima audiència, cosa que la va catapultar fins a una dada de seguiment de 17,1 milions persones, tal com recullen les dades de Nielsen. La magnitud de la seva repercussió és tal que fins i tot va superar amb escreix l'audiència dels Globus d'Or, emesos l'1 de març passat. La gala, considerada com la germana petita dels Oscars, va obtenir als Estats Units una audiència de 6,9 milions de persones, menys de la meitat que l'entrevista que Winfrey va fer als ducs de Sussex.
Al Regne Unit, l'entrevista es va emetre dilluns a la nit a través del canal ITV amb un èxit també molt elevat. Tot i que ja coneixien els continguts a través de la informació digital que havia generat l'emissió als EUA, l'audiència va estar-ne molt pendent: 11,3 milions d'espectadors van seguir l'entrevista en total, i es va aconseguir un pic de 12 milions alhora. Entre els temes abordats pels ducs de Sussex hi va haver els pensaments suïcides de Markle quan era membre de la casa reial, el racisme entre els membres de la família Windsor i el sexe de la criatura que esperen. Segons la revista Variety, ITV ha pagat un milió de lliures pels drets d'emissió de l'entrevista.