Kylie Jenner, acusada de promocionar un producte cosmètic que no funciona
Un vídeo gravat per ella mateixa l'ha deixat en evidència davant dels seus 137 milions de seguidors
BarcelonaLes Kardashian són unes expertes en incloure als seus 'posts' d'Instagram i resta de xarxes publicitat sobre tota mena de productes, alguns de les seves pròpies marques i altres d'empreses externes que els paguen per fer-ho. Publiciten des de cosmètica fins a roba, i també restaurants, hotels, cotxes i empreses de tota mena. Tot i això, aquest frenesí comercial no és un camí de roses, ja que també implica unes responsabilitats que a vegades no es compleixen com s'hauria i els porten problemes sobretot quan elles són les propietàries de les marques que promocionen.
Aquest és el cas d'una campanya que ha fet Kylie Jenner, la germana més petita, que acaba de llançar una marca per a la cura de la pell anomenada Kylie Skin que se suma a la que ja tenia de maquillatge. Mentre promocionava un dels productes que formen part de la nova línia, Jenner va quedar en evidència davant dels seus 137 milions de seguidors perquè el producte no funcionava correctament. Jenner, de 21 anys i la milionària més jove de la història, segons 'Forbes', explicava que aquell cosmètic era el seu "secret" per tenir una pell perfecta i va començar amb la seva suposada rutina de cura facial.
En el vídeo, es veu com Jenner es renta amb el producte per desmaquillar i, a continuació, s'asseca la cara amb una tovallola que queda plena de restes de base de maquillatge. En aquell moment els usuaris van començar a criticar la més jove del clan Kardashian perquè el seu producte no neteja com se li suposa. De fet, resulta curiós que el vídeo promocional el faci amb un filtre de Snapchat dels que allisa la pell, corregeix imperfeccions i il·lumina. "Aquesta no és la forma correcta per convèncer-me que compri el teu producte: ha estat la tovallola la que t'ha tret les restes de maquillatge. És un frau", ha escrit una usuària a Twitter.