Kim Kardashian contraataca respecte a les samarretes amb esvàstiques del seu exmarit, Kanye West
Nike ha anunciat l'acord amb la model per al llançament de la marca Nike Skims


BarcelonaLes marques i les estrelles internacionals des de fa anys que han fet més estretes les seves relacions per vincular-se socialment amb els valors que tant uns com altres representen. D'aquesta manera és com al llarg dels anys Kim Kardashian i els seus familiars més propers han aconseguit consolidar el seu gran imperi empresarial. Però l'última de les col·laboracions de la model amb una marca ha estat especialment destacada. Per primera vegada, Nike s'ha unit a una marca externa: Skims, l'empresa de la socialité dedicada a la roba interior. Les dues empreses formaran Nike Skims.
Més enllà de l'excepcionalitat de la unió empresarial, l'anunci també ha estat llegit com una resposta a la polèmica venda de samarretes amb esvàstiques que va protagonitzar la setmana passada Kanye West,exmarit de Kim i expartner de Nike, amb la qual va acabar en molt mals termes. Tant és així que, després del trencament de West —ara anomenat Ye— amb Nike, el cantant va començar a col·laborar amb la competència, la marca també d'esport Adidas. Però un temps després també va acabar partint peres amb aquesta segona empresa esportiva.
L'anunci de la col·laboració entre Skims i Nike ha estat totalment inesperada. Sobretot tenint en compte que la fusió de les marques s'havia començat a treballar en secret des de l'octubre del 2023. A més, s'espera que els productes no estiguin disponibles a la botiga online i a les botigues físiques fins a la primavera que ve.
A hores d'ara també es desconeix el paper que tindrà Kardashian en la marca Nike Skims. Així i tot, el director general i cofundador de Skims s'ha atrevit a assenyalar el possible futur de Kim en aquest nou projecte: "És difícil no pensar en ella [Kim Kardashian] com una figura similar a la de Michael Jordan", ha apuntat el director general i cofundador de Skims Jens Grede, fent referència a les icòniques vambes Jordan.
El que sí que s'ha anunciat és el tipus de públic que busquen interpel·lar amb els seus productes: "Es tracta d'un gran xoc entre el producte d'alt rendiment —provat per atletes i inspirat en atletes— i la increïble atenció que Skims presta a la forma femenina del cos i a la inclusió", ha assenyalat la presidenta de consum, producte i marca de Nike, Heidi O'Neill, durant la presentació oficial de la nova marca.