Televisió

Estrella Damm viu un estiu nostàlgic en el nou anunci Mediterràniament

La protagonista és una jove que segueix els passos del millor estiu de la seva àvia

ARA
2 min
Una de les imatges de la campanya

BarcelonaPugen les temperatures i arriba el nou anunci d'Estrella Damm, senyal inequívoc que l'estiu ja és aquí. Enguany la campanya de la cervesera es tenyeix de certa nostàlgia amb una versió del hit Yes, Sir, I can boogie, del duet Baccara. Aquesta és la banda sonora d'Estiu '78, títol de l'anunci d'enguany, en el qual es barregen present i passat.

La protagonista de la campanya d'aquest estiu és la Maria, una noia que, després de la mort de la seva àvia, rep una caixa de fotografies entre les quals destaquen una col·lecció d'imatges amb data de l'estiu del 1978. La jove decideix fer un viatge al passat recorrent tots els indrets que la seva àvia va visitar i fotografiar durant aquells dies.

Durant el seu periple, la noia gaudirà de les platges mediterrànies i viurà nits romàntiques i de festa, construint nous records vinculats als de la seva àvia. Més enllà de la història de la Maria, la gran protagonista és la versió del tema de Baccara interpretada per la compositora britànica Debbie, que pròximament estarà disponible a les plataformes d'estríming d'àudio.

Estiu '78 és una idea original d’Oriol Villar −creador del concepte Mediterràniament d’Estrella Damm−, dirigida per la cineasta Claudia Llosa, responsable de pel·lícules com La teta asustada o No ploris, vola i que ja ha estat al capdavant d'altres campanyes de la companyia. A més, l'anunci compta amb la participació del director de fotografia nord-americà Erik Messerschmidt, guanyador d’un Oscar per la pel·lícula Mank (2020). La nova campanya ja es pot veure a través del canal de YouTube i a les xarxes d'Estrella Damm i a la web www.estrelladamm.com.

stats