Campanyes mediàtiques
Gent10/08/2022

Depp torna de l'ostracisme comercial convertit en una figura de primer ordre

Dior renova la seva confiança en l'actor a través d'un contracte de set xifres

BarcelonaEls dies més complicats de la carrera actoral i també comercial de Johnny Depp semblen haver passat a la història. Després de guanyar el judici per difamació a la seva ex, Amber Heard, i malgrat que encara té un llarg camí judicial al davant amb aquest i altres possibles casos futurs, el veredicte de les firmes que el volen utilitzar com a ambaixador dels seus productes és favorable a l'actor. Actualment, no es detecta gaire preocupació per res de tot això i els primers contractes comencen a fer acte de presència en les milionàries xarxes socials de Depp, on 27 milions de persones segueixen el seu dia a dia.

Una de les primeres firmes que l'ha validat com a figura publicitària sense reserves després de l'escàndol que va suposar el seu judici amb Heard ha estat Dior, que renova amb ell la campanya que l'actor havia fet durant anys per promocionar l'aigua de colònia Dior Sauvage. El 2015, el protagonista de Pirates del Carib va debutar com a model amb ells. Era la primera vegada que acceptava un contracte comercial amb una marca i va començar per dalt de tot, ja que la maison de Christian Dior és una de les firmes més ben posicionades en el mercat del luxe.

Cargando
No hay anuncios

Aquella campanya rodada al desert, però, va desaparèixer dels mitjans quan les acusacions de violència de gènere contra Depp es van convertir en un tema de domini públic, tal com assenyalen diversos mitjans. Segons el portal especialitzat en famosos TMZ, pel qual aquest mes de juny es va saber que Depp havia guanyat Heard als tribunals en el seu judici per difamació, les vendes d'aquesta fragància van augmentar més d'un 50% i es van esgotar en alguns mitjans dels EUA i del Regne Unit.

Cargando
No hay anuncios

Tal volta per aquest motiu els comptes d'Instagram de Dior Beauty i del mateix Depp llancen ara una nova campanya de l'actor publicitant aquesta colònia. No es pot descartar que aquesta renovada confiança entre les dues parts hagi estat regada per una bona suma econòmica. De fet, segons la mencionada web, la xifra de l'acord comercial arribaria a les set xifres. Per ara la campanya se centra en unes fotos fetes per Greg Williams abans i després d'un dels concerts que l'actor fa amb Jeff Beck a París.