C. Tangana presenta la seva firma de moda: Late Checkout
La primera col·lecció, anomenada The Bellboy, ha estat qüestionada pels seus preus elevats
BarcelonaDes que el 2017 es va coronar musicalment amb el tema Mala Mujer, C. Tangana no ha abaixat el ritme i cada cançó que treu i cada videoclip que presenta es converteixen en tota una cita per als seus fans i, per la inèrcia que generen, per als que no ho són. De fet, recentment es convertia en el primer artista espanyol a fer un concert de breu durada en el format Tiny Desk de la ràdio pública nord-americana NPR, on va muntar una festa flamenca molt actualitzada en companyia d'artistes com Ketama i Kiko Veneno.
Aprofitant l'atenció mediàtica que li ha generat aquesta aparició a nivell global, el madrileny acaba de llançar també la seva primer col·lecció de moda, ja que més enllà del sector musical s'ha convertit en un referent estètic per a grans segments de la joventut, que admiren la roba que es posa en cadascun dels seus concerts i videoclips. Després de dies anunciant-la, per fi ha donat a conèixer Late Checkout, que és com ha batejat la seva firma.
Es tracta d'una aposta estètica que segueix els seus passos i que encaixa amb encert el seu vestir poderós amb els tocs esportius, una mescla que l'ha fet cèlebre perquè combina en un sol look camises de seda i pantalons de xandall. La firma l'ha llançat de la mà de l'estilista Álex Turrión, que recentment el va vestir per al videoclip de Me maten. La primera col·lecció s'anomena The Bellboy –que en català es pot traduir com El Grum– i inclou peces que resumeixen l'armari del cantant.
Camises de seda i pantalons de xandall s'uneixen en el seu debut a mocadors de seda i dessuadores esportives però amb dibuixos artístics. Un conjunt de peces de tonalitats neutres i bàsiques que amb el verd fosc com a color premiat s'han convertit en polèmiques pel preu a què es volen vendre. El preu a què C. Tangana vol comercialitzar la seva roba va dels 90 euros el mocador als 490 la camisa de seda o els 380 els pantalons de xandall. En conjunt, uns preus que la majoria de gent jove que el segueix no es pot permetre.