Brooklyn Beckham s'embutxaca un milió de lliures per un contracte publicitari
El fill gran dels Beckham, de 22 anys, no és el primer cop que realitza importants campanyes en el món de la moda
BarcelonaBrooklyn Beckham, fill gran de Victoria i David Beckham, ha signat un contracte per un milió de lliures per ser la nova imatge de la marca de roba Superdry. El jove de 22 anys serà l'encarregat de llançar la gamma sostenible de la marca i, a més, d'apadrinar l'obertura de la nova botiga insígnia a Oxford Street demà, segons The Sun. "El consolidarà com un nom real del món de la moda masculina", ha dit una font a l'esmentat mitjà.
Tot i la rellevància de la firma i del contracte, és cert que a les xarxes hi ha hagut certa contestació cap a la notícia, ja que molts han criticat l'elecció del primogènit Beckham. Entre altres motius, alguns usuaris entenen que aquest gran contracte es deu al cognom heretat dels seus pares i no a mèrits propis. Altres usuaris critiquen que el seu perfil no és atractiu per a la majoria de joves de la seva generació, ja que té una vida molt diferent. Per últim, alguns creuen que la marca s'ha equivocat si vol rejovenir-se de la mà del jove Brooklyn, de 22 anys.
Brooklyn Beckham no és l'únic fill dels Beckham que ha fet els seus primers passos en el món de la moda (tot i que el seu camí sembla que anirà més orientat a seguir les passes del seu pare en el futbol): amb només dotze anys Romeo Beckham ja va ser el protagonista de la campanya nadalenca de Burberry. Brooklyn Beckham és ambaixador actualment de Pepe Jeans al costat de la seva promesa, la milionària hereva Nicola Peltz. La marca de pantalons texans va presentar la seva nova campanya al setembre, amb una sèrie de fotos íntimes de la parella vestint les seves peces. El fill gran dels Beckham va començar fent de model amb només 14 anys i als 16 va ser contractat per Burberry per ser el fotògraf d'una de les seves campanyes publicitàries.