Gent17/03/2021

Brandon Maxwell serà el director creatiu dels supermercats Walmart

El dissenyador de moda, aclamat per la crítica, ha vestit des de Lady Gaga a Michelle Obama

BarcelonaEl dissenyador Brandon Maxwell, que ha vestit la cantant Lady Gaga, l'ex primera dama Michelle Obama o la reina Rània de Jordània, serà a partir d'ara el director artístic de la cadena de supermercats nord-americans Walmart. "El meu paper com a director creatiu serà supervisar les col·leccions de temporada des del principi fins al final, des del material fins als dissenys, des de les imatges fins a les històries que s'explicaran", assegura Maxwell en un vídeo promocional que reflecteix el retorn d'aquest dissenyador exclusiu, que resideix a Nova York, als seus orígens rurals al poble on va néixer, Longview, a Texas.

"Sempre vaig voler vestir els EUA", confessa en aquest vídeo, en referència al fet que Walmart és la cadena de supermercats més gran del país enfocada a un públic de classe mitjana. En un comunicat difós per les xarxes socials, Maxwell suggereix que amb aquest treball compleix un desig d'infància: "Tancar la bretxa entre el món que he conegut i el món del qual vinc sempre ha sigut un somni per a mi, i poder fer això en una botiga que ha servit per satisfer les meves necessitats mentre creixia, el fa més especial".

Cargando
No hay anuncios
El vídeo a través del qual Maxwell ha fet l'anunci

En un vídeo de narrativa clàssica nord-americana, les imatges se centren en la infància i la família del dissenyador, i posen l'accent en la importància de "tornar" a la comunitat el que la comunitat li ha donat. "L'experiència d'entrar en un lloc i de sentir-se especial no ha d'estar determinada pel lloc on visquis ni pels teus ingressos, tothom ha de tenir accés a la moda que et fa sentir especial", diu l'home que va dissenyar el vestit que Lady Gaga va portar a la Gala del Met el 2019.

Cargando
No hay anuncios
Lady Gaga a la gala del Met del 2019

Però aquest salt al món de la moda per a totes les butxaques no vol dir que deixi de banda la seva firma, i subratlla que la seva marca a Nova York continuarà funcionant amb el seu equip. En concret, s'encarregarà de les col·leccions d'home, dona i nen de les marques de la cadena Scoop i Free Assembly, així com de les seves campanyes de màrqueting. No obstant això, els clients d'aquests supermercats hauran d'esperar a la col·lecció de primavera del 2022 per comprar els nous dissenys de Maxwell i poder sentir-se –suposadament– com Lady Gaga.