Belén Esteban i Victòria de Marichalar fitxen per una marca catalana: "Es van entendre des del primer minut"
Les dues personalitats es van conèixer al plató del rodatge de l'anunci


BarcelonaEls dos creadors de la marca catalana Nude Project han volgut comprovar si realment és certa la dita que afirma que "els pols oposats s'atrauen". I els ha quedat clar que es compleix. Amb motiu del llançament d'una nova col·lecció de streewear Woman, Bruno Casanovas i Àlex Benlloch han fitxat Belén Esteban i Victòria de Marichalar, dues de les figures públiques més mediàtiques de l'Estat, encara que per motius ben diferents. L'impacte de veure l'aristòcrata i l'assídua als platós de televisió de premsa rosa juntes per primera vegada ha generat una gran expectació a les xarxes.
No només són vint-i-set anys els que separen la filla de la infanta Elena i Jaime de Marichalar i la Princesa del Pueblo. Però al set de rodatge totes les diferències es van esvair i van compartir amb naturalitat moltes hores en poc més de tres metres quadrats de l'ascensor de l'espotde Nude Project. Els 23 segons de l'anunci donen de si: un pla general d'un rebedor queda interromput per l'arribada d'una dona que camina amb condescendència i s'atura a demanar l'ascensor. D'allà en surten dues noies d'una vintena d'anys i es queda a l'interior ni més ni menys que Victòria de Marichalar, que des de fa anys ha trobat la seva vocació com a influencer de moda. Un lleuger somriure s'escapa dels llavis de l'aristòcrata quan s'adona que és a l'ascensor tota sola amb Belén Esteban.
Els joves han explicat que els dies abans del rodatge estaven molt nerviosos perquè no sabien quina seria la dinàmica entre les dues protagonistes del film, perquè són de "dos mons totalment oposats", segons indicava Casanovas a La Vanguardia. "La Belén té aquesta energia més explosiva i la Victòria aporta més tranquil·litat", explicava el cocreador de la marca catalana que encara estava incrèdul de l'èxit de la campanya. Però finalment tot va sortir molt millor del que havien pogut preveure: "Tot va ser tan fàcil que ens va sorprendre moltíssim a tots [...] Va ser realment increïble que bé que es van entendre des del primer minut, sobretot tenint en compte que s'acabaven de conèixer".
De fet, hi va haver tanta sintonia entre la reina dels platós de premsa rosa i la neboda del rei que en algun moment va ser complicat contenir les rialles. "L'únic que ens va costar va ser aconseguir que la Victòria s'aguantés el riure a l'escena de l'ascensor, perquè cada vegada que s'obria la porta li agafava un atac [de riure]", explica el cocreador de la marca de streetwear amb més creixement de l'Estat. Però precisament aquesta espontaneïtat i la disbauxa és la que buscava Nude Project en la primera col·lecció de roba per a dona. Deixar clar que la seva marca i les seves més de 50 peces de la nova col·lecció poden interpel·lar els dos sectors de la societat: "Un món més diguem-ne pijo o d'imatge més cuidada i un món més de carrer. És molt divertida aquesta dualitat", explicava Casanovas a Vanity Fair sobre la dicotomia entre la model famosa per explicar els seus afers personals a platós de televisió i la filla de l'aristocràcia que també viu de ser influencer.
L'empresa Nude Project va néixer a Barcelona el 2019 a mans de dos joves emprenedors de 19 anys que llavors tenien un pòdcast amb el mateix nom. A hores d'ara les més de 500 peces de roba confeccionades ja es venen a més de cent països i compta amb diferents botigues físiques, algunes de les quals a Barcelona, la Roca Village i a Eivissa.