Ara
Portada
Seccions
Perfil
Hemeroteca
Edició paper
Seccions
Opinió
Política
Internacional
Economia
Societat
Medi i Crisi climàtica
Ciència
Cultura
Investigació
Llengua
Esports
Mèdia
Feminismes
Estils
Gent
La méteo
Magazins
Diumenge
Criatures
Empreses
Llegim
Mengem
Motor
Multimèdia
Podcast
Interactius
Ara Data
Ara Mirades
Vídeo
Foto
Vinyetes
Dossiers
Serveis
Botiga
Hemeroteca
Newsletters
Trobamot
Mots encreuats
Resultats electorals
La Veu del Lector
Defensor del Lector
Bústia d'investigació
Cartes a la directora
Club prèmium
Idioma
Català
Castellà
Anglès
Edició
Catalunya
Balears
País Valencià
Andorra
Girona
Camp de Tarragona
Terres de Lleida
Pirineus
Fotografies
01/02/2021
Esport femení. Continuaràs perdent-te'l?
Amb el lema 'T'ho estàs perdent', els mitjans de Catalunya es comprometen amb la igualtat en l'esport
Xavier Bertral
29 imatges
email_black_24dp
Amb el lema 'T'ho estàs perdent', els mitjans de Catalunya es comprometen amb la igualtat en l'esport. La foto és de Sarah Bern d'Anglaterra, jugant contra França, al torneig femení del Sis Nacions el 2 de febrer de 2020
1 de 29
Clive Bunskill/ Getty Images
Garbine Muguruza a la final de l’obert australià 2020 , contra Sofia Kenin
2 de 29
DEAN MOUTAHROPOULOS/ GETTY IMAGEShtaropoulos
La campanya compta amb cinc campiones com a principals ambaixadores: la medallista olímpica de natació Mireia Belmonte (a la foto) , la multicampiona del món de motociclisme Laia Sanz, la capitana del Barça de futbol Alexia Putellas, la tricampiona d'Europa i subcampiona olímpica de bàsquet Laia Palau i la rècord del món de pentatló i heptatló sub-18 Maria Vicente.
3 de 29
Gian Ehrenzeller/ Efe
Queralt Castelet en acció a Laax Open, a Suïssa, el 18 de gener de 2020
4 de 29
Dylan Martinez/ Reuters
Yulimar Rojas de Veneçuela en acció a la Final de triple salt femení a l'Estadi Internacional Khalifa, Doha, Qatar. 5 d’octubre de 2019
5 de 29
Matt Roberts/ Getty Images
Bianca Buitendag de Sud-àfrica als Jocs Mundials de surf a la platja de Kisakihama el 7 de setembre de 2019 a Miyazaki, Japó
6 de 29
Zsolt Szigetvary/ Efe
Maica Garcia, de la sel·lecció espanyola, en acció contra Elvina Karimova, de Rússia, durant la final del Campionat Europeu femení de waterpolo el 25 de gener de 2020.
7 de 29
Pere Virgili
La campanya Si no veus esport femení, t'estàs perdent la meitat de l'espectacle arrenca al mitjans. A la foto pots veure Mariona, del Barça, en partit de Lliga de Campions davant del Bayer de Munich
8 de 29
Kieran Doherty/ Reuters
"Jo quan vaig començar no sabia ni que es podia ser jugadora de bàsquet", va dir Laia Palau a la presentació de la campanya. A la foto, la jugadora de bàsquet en un partit del JJ.OO
9 de 29
Hiroshi Yamamura/ Efe
Mireya Gonzalez Alvarez, d’Espanya (E), en acció contra Kelly Dulfer dels Països Baixos (D) durant el partit final del Campionat Mundial IHF femení entre Espanya i el Països Baixos a Kumamoto, Japó, 15 de desembre de 2019
10 de 29
Icon Sportswire/ Getty Images
Aarion McDonald durant un partit de bàsquet femení universitari entre els troians de la USC i els wildcats d’Arizona el 02 de febrer de 2020
11 de 29
Alberto Estévez/ Efe
La nedadora catalana de natació sincronitzada Ona Carbonell en acció al Mundial de Natació-
12 de 29
Katherine Steenkeste/ Getty Images
Diana Taurasi, de la Selecció Nacional dels Estats Units durant la final de la Copa del Món de bàsquet femení de la FIBA
13 de 29
Laurence Griffith/ Getty Images
Simone Biles dels EUA competeix a les finals dels Campionats del Món de Gimnàstica Artística a Stuttgart, Alemanya
14 de 29
Alexander Hessentein/ Getty Images
Ruth Beitia a la final femenina de Salt del Campionat Mundial d'Atletisme
15 de 29
Robert Ghement/ Efe
Daniela Haralambie de Romania a la Copa del Món Femení de Salt a Rasnov, Romania, el 26 de gener de 2020
16 de 29
Andre Pain/ Efe
Laia Sanz durant la quarta fase del Ral·li Dakar 2020
17 de 29
The Washington Post/ Getty Images
Elena Delle Donne , de les Washington Mystics, , i la jugadora de les Connecticut Sun, en partit de la WNBA el 10 d’octubre de 2019 a Washington
18 de 29
Toru Hanai/ Reuters
Amb els hashtags '#ThoEstasPerdent' i '#EsportFemeni' es convida a compartir les imatges a les esportistes catalanes, i sumar-se a la campanya. A la foto Ibtihaj Muhammad i Irene Vecchi competint als JJOO de Rio
19 de 29
Matias Hangst/ Getty Images
Final individual femenina de 10 km a Biatló durant el dia 2 de les Olimpíades Juvenils d’Hivern de Lausana, el passat 11 de gener
20 de 29
Mathias Hangst/ Gety Images
Amb el lema T'ho estàs perdent, un manifest dels mitjans de comunicació impulsa l'esport femení. La foto és del partit del Japó contra Suècia a la final del torneig femení de la Olimpíada Juvenil d’Hivern 2020 de Lausana
21 de 29
Andrew Gal Getty Images
Carolina Marin competeix , en una imatge del 2018
22 de 29
Ruben Sprich/ Reuters
Tianna Bartoletta dels Estats Units competint en de salt de llargada a Zúrich
23 de 29
Kim Kyung Hoon/ Reuters
Serena Williams dels EUA en acció durant el partit contra la romanesa Simona Halep
24 de 29
Matt Roberts/ Getty Images
L'objectiu de la campanya és trencar estereotips i lluitar per la igualtat en la cobertura de l'esport femení . A la foto la escaladora Ren Qing La Mu competint a la Copa Mundial IFSC
25 de 29
Jean-paul Pelisier/ Reuters
La brasilera Marta a la Copa del Món de futbol
26 de 29
Matteo Ciambelli / GETTY IMAGES
Laura Ludwig , s'Alemanya, durant la final del Campionat del Món de Volei Platja, a Roma
27 de 29
Mike Blake/ Reuters
la campina olímpica Jackie Joyner-Kersee en una foto de fa una anys
28 de 29
Richard Heathcote/ Getty Images
Amb el lema 'T'ho estàs perdent', els mitjans de Catalunya es comprometen amb la igualtat en l'esport. A la imatge Megan Rapinoe dels Estats Units celebra iAlex Morgan durant el partit final de la Copa del Món de la FIFA Femenina a Lyon el 7 de juliol del 2019
29 de 29
Stephan Wermusth/ Reuters
L’objectiu de la campanya és promoure una major presència de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics respecte a l’esport femení i posicionar-lo com un contingut d’interès i capaç d’atraure grans audiències