1 de 9
Una escena a la platja, i jo sóc massa a prop. Tots s'encabeixen dins la foto com pot, fins i tot les torres bessones fan un esforç. (Canon EOS1v+ Canon 50mm)
2 de 9
La nena i el noi que creuen la mirada uns segons a tramvia de Lisboa. (Leica M6+ Summicron 28mm)
3 de 9
La realitat que mai és perfecte: La llum, algú pel davant, estar massa lluny, o massa a prop. Tot afecta la imatge. (Fuji Xpro2+ Summicron 50mm)
4 de 9
Tot afecta la imatge, però això és el que les converteix en úniques. Captar el moment, la resta és circumstancial. (Leica m6+ Elmarit 28mm)
5 de 9
Un passeig per La Rambla de Barcelona. (FUji Xpro2+ Fujinon 23mm)
6 de 9
L'home del xumet, que apareix per esmicolar la foto del ciclista d'Amsterdam. (Leica M6+ Summicron 50mm)
7 de 9
Dublin 2005. Imatges que et porten a un lloc del món. S'incorporen a l'ànima del que les mira, i no parlen de l'autor. (Leica M6+ Summicron 28mm)
8 de 9
Documentar sense interferir, tot i sacrificar estètica. (Leica M6+ Elmarit 28mm)
9 de 9
Uns nuvis surten d'una ermita, ja casats. La pluja d'arròs i la sabata de la núvia. (Leica M6+ Elmarit 28mm)