Ara
Portada
Última hora
Descobreix
Edició paper
23/12/2024
Seccions
Opinió
Política
Internacional
Economia
Societat
Medi i Crisi climàtica
Ciència
Cultura
Investigació
Llengua
Esports
Mèdia
Feminismes
Estils
Gent
La méteo
Magazins
Diumenge
Criatures
Empreses
Llegim
Mengem
Motor
Multimèdia
Podcast
Interactius
Ara Data
Ara Mirades
Vídeo
Foto
Vinyetes
Dossiers
Serveis
Botiga
Hemeroteca
Newsletters
Trobamot
Mots encreuats
Resultats electorals
La Veu del Lector
Defensor del Lector
Bústia d'investigació
Cartes a la directora
Club prèmium
Anna Jolonch
Com aprenen els que ensenyen mates?
Opinió
| 19/12/2024
D’esta eixirem!
Opinió
| 13/11/2024
La tirania de la meritocràcia
Opinió
| 04/10/2024
No repetir curs?
Opinió
| 13/09/2024
Celebrem també els èxits escolars
Opinió
| 08/07/2024
Fer escola en temps de propaganda
Opinió
| 07/06/2024
L'educació i el 12-M: ¿hi pot haver consens?
Opinió
| 10/04/2024
A l’escola, crisi d’autoritat o d’autoritarisme?
Opinió
| 21/02/2024
Com vetllem pel sentiment de pertinença a l’escola?
Opinió
| 28/01/2024
PISA: i si és qüestió de governança?
Opinió
| 07/12/2023
Per què fem proves d’avaluació a l'escola?
Opinió
| 29/11/2023
Per què un bon mestre?
Opinió
| 05/11/2023
Quan es parlarà del gran repte de l’educació?
Opinió
| 03/09/2023
Per què han fet fora el ministre?
Opinió
| 25/07/2023
“Pas l’école!"
Opinió
| 03/07/2023
Comprensió lectora: confiança i escola
Opinió
| 05/06/2023
Què vol dir ser mestre avui?
Opinió
| 02/05/2023
Per què el 'MIR dels mestres'?
Opinió
| 04/02/2023
Més pacte contra la segregació
Opinió
| 13/01/2023
Què en fem dels mals resultats?
Opinió
| 17/12/2022
Portada
Última hora
Descobreix
Seccions
Perfil