Mango llança la seva primera col·lecció de roba per a la llar
La marca catalana debuta amb una línia que també inclou peces per anar per casa
BarcelonaQue la pandèmia ha convertit casa nostra en un espai on passem moltes més hores ho saben bé les marques, sobretot les de moda i interiorisme, que s'han llançat a fer col·leccions pensades per a tots els que ara passen més hores que mai entre quatre parets. La catalana Mango ha volgut fer un pas més i acaba d'anunciar que llançarà la seva primera col·lecció de casa el pròxim abril. En un comunicat han explicat que la col·lecció inclourà principalment productes tèxtils per al dormitori, la sala i el bany, però a partir de la temporada tardor/hivern 2021 també s'hi afegiran productes per a la cuina i el menjador. Per al llançament hi haurà roba de llit, coixins, mantes, tovalloles i també un selecció de peces còmodes per dormir o estar per casa, cosa que es coneix com a moda comfy i que està triomfant amb la pandèmia.
L'estil mediterrani impregnarà aquesta primera col·lecció, que vol apostar pel disseny contemporani i els colors neutres. A més, segons la marca, volen treballar amb la qualitat i la cura dels detalls en cada producte i asseguren que el 80% de les peces es produiran seguint criteris de proximitat.
Segons Toni Ruiz, CEO de Mango, "els clients demanaven productes per a la llar": "La mateixa comoditat i estil que busquen per vestir-se els volen per a casa seva", assegura Ruiz. Jan Rivera, director creatiu, afegeix que Mango "és una marca amb esperit mediterrani que vol compartir la seva visió i el seu estil de vida amb els seus clients".