L'escot de Jennifer Lopez als Grammy de l'any 2000 va motivar la creació de Google Images
Ho ha explicat el director executiu de Google en un article a Project Syndicate

BarcelonaLa imatge de Jennifer Lopez amb un escotat vestit de Versace semitransparent que l'artista va seleccionar per assistir als Grammy va ser descarregada de la pàgina web dels premis 642.917 vegades en 24 hores l'any 2000. Des de llavors, el vestit està considerat un dels conjunts més famosos de la història de la moda. Des que la cantant llatina va aparèixer a la gala de premis musicals fa 15 anys s'ha parlat molt d'aquesta peça. Tot i això, encara no s'havia explicat una de les conseqüències més importants de l'impacte mediàtic que va generar JLo, llavors amb 30 anys, dins d'aquell vestit de tons verds i blaus amb estampat tropical.
Eric Schmidt, president executiu de Google, ha revelat en un article una anècdota fins ara desconeguda sobre l'evolució del cercador. Concretament, sobre quan van pensar que havien d'incorporar una opció com Google Images a les funcions del seu cercador. "La gent volia més que només text, cosa que es va fer evident per primera vegada després dels premis Grammy de l'any 2.000, en què Jennifer Lopez va lluir un vestit verd que, bé, va captar l'atenció del món sencer. En aquell moment va ser la cerca més popular que havíem vist mai. Però no teníem una manera directa d'oferir als usuaris exactament el que volien: Jennifer Lopez portant aquell vestit", explica Schmidt a Project Syndicate. "És la primera vegada en cinc o sis anys que estic segur que ningú m'està mirant", va dir l'actor David Duchovny, conegut pel seu paper a 'X Files', a l'escenari de la gala abans d'anunciar el guanyador del premi que presentava al costat de Lopez.
El vestit va aparèixer per primera vegada en públic l'any 2000 en una passarel·la, on el va presentar la supermodel Amber Valletta. Des de llavors, l'han portat moltes altres 'celebrities' a banda de JLo. Per exemple, Geri Hallywell o la creadora del mateix vestit: Donatella Versace.