Rakuten es converteix en el patrocinador oficial de les FCB Escola
L'objectiu de l'acord és "accelerar" el desenvolupament del projecte a partir d'aquest mateix any
Barcelona / TòquioEl gegant japonès del comerç electrònic Rakuten s'ha convertit en el patrocinador oficial de les FCB Escola, els centres educatius oficials del Barça. L'objectiu de l'acord és donar més visibilitat i creixement internacional a aquests escoles situades arreu del planeta, tal com ha anunciat aquest dimarts l'empresa.
El gegant asiàtic té previst "accelerar" el desenvolupament d'aquest projecte a partir de la temporada 2018-2019, que començarà aquest mes d'abril al Japó, amb l'obertura d'un centre a Nara, que complementarà els ja existents a Katsushika i Fukuoka al país nipó. Ara mateix hi ha centres educatius del Barça a més de 20 països arreu del món.
El primer projecte de col·laboració entre Rakuten i les FCB Escola és la celebració del Torneig Internacional FCB Escola, que va començar dilluns a Barcelona amb la participació de 172 equips de 45 col·legis, un 36% més que l'any passat. Tots els partits de la competició estan sent retransmesos pel canal en línia Rakuten Arena.
Rakuten va convertir-se en patrocinador principal del Barça en substitució de Qatar Arways el juliol de 2017, en un acord que es va xifrar en 220 milions d'euros per quatre temporades.