Esports26/03/2016

Primera víctima del negoci de les entrades

El Barça cancel·larà la seva vinculació amb el turoperador Ticket Bureau

A.l.
i A.l.

BarcelonaEl Barça cancel·larà durant els pròxims dies la seva relació contractual amb Ticket Bureau, un dels 43 turoperadors oficials que treballen aquesta temporada amb l’entitat blaugrana. Als despatxos del Camp Nou s’està pendent d’enviar el burofax que doni per extingida la col·laboració entre el club i la que ha sigut durant els últims anys una de les agències més actives i importants a l’hora de vendre entrades per als partits del Barça. De fet, es tracta del turoperador més gran i el que tenia un nombre d’entrades més nombrós per als partits a l’estadi, tant de localitats normals com VIP. En l’últim Barça-Madrid, per exemple, era el que disposava de més seients premium: dels 804 seients VIP als quals va tenir accés l’ARA, 142 eren de turoperadors i 42 d’aquests, de Ticket Bureau.

Fa setmanes que el club feia un seguiment de les actuacions d’aquesta empresa amb seu a Barcelona, i durant aquest temps s’han anat detectant deficiències i abusos de les condicions pactades. Ticket Bureau no complia, segons fonts blaugranes, el que estava acordat, i el Barça ha volgut trencar la relació per atacar una de les múltiples ramificacions del negoci de les entrades al Camp Nou.

Cargando
No hay anuncios

Aquesta decisió del club arriba després de la informació de l’ARA del 10 de març passat en la qual el Barça reconeixia que hi havia més d’un turoperador que cedia les seves entrades a Viagogo, una de les principals empreses a tot el món en la venda de tiquets per a espectacles, cosa que fomenta el mercat negre i que els preus es disparin.

Les agències oficials amb què treballa el Barça poden incrementar el preu de l’entrada un màxim d’un 20%, sempre actuant amb transparència i deixant clar l’augment al comprador. Des del moment que aquestes entrades anaven a Viagogo, els preus es descontrolaven. De mitjana, el Barça cedeix entre 5.000 i 6.000 entrades als turoperadors, una quantitat fixa per a tots els partits perquè el club s’asseguri, d’aquesta manera, un ingrés en els dies en què és més difícil omplir el camp.