FÓRMULA 1

De la Rosa: "M'han tornat aquestes ganes enormes per entrenar dur, aprendre, preparar i sentir-me útil"

El pilot català, que aquest any torna a treballar com a pilot de proves i reserva de l'escuderia McLaren, ha afirmat que és "un altre" des que va tornar a aquest equip

Efe
24/03/2011
2 min

MelbourneEl pilot català Pedro Martínez de la Rosa, que aquesta temporada torna a treballar com a pilot de proves i reserva de l'escuderia McLaren-Mercedes, ha afirmat que és "un altre" des que va tornar a aquest equip.

"Mai vaig pensar que tornar a McLaren em faria tanta il·lusió i he de reconèixer que, des que vaig signar amb ells, sóc un altre. Torno a estar pensant tot el dia en com es pot millorar aquest cotxe i m'han tornat aquestes ganes enormes per entrenar dur, aprendre, preparar i sentir-me útil", ha assenyalat De la Rosa.

"Encara tinc molt a aprendre sobre el nostre cotxe i les seves possibilitats i aquest gran premi una bona oportunitat més per treballar amb els enginyers i integrar de nou. No ha de ser difícil perquè conec a la perfecció tots els enginyers i mecànics d'aquest equip, però porto un any fora i molt pocs dies de treball real amb ells ", ha afegit el català, de nou a McLaren després de disputar gairebé tota la temporada passada amb l'equip Sauber i treballar després com a provador de Pirelli.

En referir-se a l'imminent començament de la temporada, aquest cap de setmana a Austràlia, De la Rosa ha comentat: "El primer gran premi de la temporada és sempre el més interessant perquè, després de tot l'hivern i diverses setmanes de pretemporada fent prediccions, per fi sabrem el rendiment real de cada cotxe-pilot, encara que per això haurem d'esperar a la primera ronda de la sessió de classificació".

"Ha estat un llarg hivern i la veritat és que, encara que no vagi a competir a Austràlia, vaig amb molta il·lusió a aquest gran premi", ha afegit.

De la Rosa també s'ha referit a la nova reglamentació i, en concret, al que fa als pneumàtics: "No s'ha d'oblidar el factor Pirelli, que farà les carreres molt més interessants. Com funcionaran? Quantes parades veurem? Quanta degradació? Els pneumàtics deixaran de ser per fi alguna cosa que no importava per convertir-se en una variable vital i de difícil predicció, per això incomoda els equips. Però els grans beneficiats seran els espectadors ".

stats