Al Japó ja ho tenen tot a punt per a l'arribada d'Iniesta
Dimarts que ve seria presentat a la ciutat de Kobe
BarcelonaTot va començar amb una piulada de Hiroshi Mikitani, el CEO de Rakuten –patrocinador del Barça– i propietari del Vissel Kobe. Mikitani va tuitar dos cercles que podien semblar el símbol de l'infinit, el logo que s'ha utilitzat per acomiadar Iniesta al Barça i que s'obté tombant el seu dorsal, el 8. Malgrat que Mikitani va respondre dos tuits que li preguntaven sobre aquesta opció amb evasives, al Japó es va començar a donar per fet que el Vissel fitxaria Iniesta.
Fa uns dies, quan es va tancar la porta del mercat xinès, el nom del Vissel Kobe va aparèixer per primer cop, però el club va negar-ho. Des de el Japó expliquen que les converses les va portar el mateix Mikitani sense que la directiva del club n'estigués al corrent i aprofitant el clàssic contra el Madrid. "Sempre li ha agradat portar les negociacions importants ell i cridar l'atenció", expliquen.
Avui, la premsa japonesa ja dona per fet el fitxatge d'Iniesta, i afirma que la roda de premsa de presentació serà dimarts vinent, per donar temps al jugador per preparar el Mundial. Segons 'Sports Houchi', Iniesta s'incorporarà definitivament al seu nou club a l'agost, quan passarà a ser nou jugador d'un equip que encara no ha guanyat mai la lliga. Fundat el 1986, és un clàssic del futbol japonès, ja que la lliga professional va néixer el 1993. Des que va ser comprat per Mikitani ha canviat de colors per identificar-se amb la marca Rakuten. Actualment hi juga l'alemany Lukas Podolski, un cop mediàtic de Mikitani, que ara podria tancar un fitxatge que, segons l'expresident de la Federació Saburo Kawabuchi, "seria una gran notícia per al futbol japonès". "He llegit un article on diuen que Iniesta arribarà, i estic molt content. Ara que la lliga compleix 25 anys, ens reforça", ha afirmat.