Espanyol

Víctor Sánchez: "No tinc pressa per renovar"

El migcampista també ha assegurat que el partit contra el Sevilla serà molt "dur" i que l'equip no es deixa influenciar per les opinions externes

Víctor Sánchez, durant una roda de premsa / RCDESPANYOL.COM
Ara
07/11/2013
2 min
Regala aquest article

BarcelonaVíctor Sánchez ha parlat en roda de premsa del procés de la seva renovació i també del Sevilla, el proper rival de l'Espanyol a la Lliga (diumenge, 12 hores). Pel que fa a la seva situació contractual, el migcampista ha assegurat que vol continuar al club blanc-i-blau. "El club m'ha donat més del que he pogut tornar, estic molt còmode aquí i vull seguir més temps".

De tota manera, el de Rubí ha subratllat que no està preocupat per l'estat de les negociacions. "No tinc pressa per renovar, em queda un any i mig de contracte, però tant de bo arribi arribem a un acord", ha dit després de l'entrenament d'aquest dijous a la Ciutat Esportiva Dani Jarque.

D'altra banda, Víctor Sánchez ha analitzat el partit d'aquest cap de setmana contra el Sevilla i ha dit que l'equip és conscient de la dificultat del xoc. "És un equip que està per sota del seu nivell actualment, té bons jugadors, molta qualitat i un bon físic. Serà un partit dur i difícil de guanyar, però tant de bo obtinguem la victòria".

Per últim, el migcampista també ha fet referència a la situació del conjunt blanc-i-blau i ha dit que les sensacions són bones tot i que els resultats no acabin d'acompanyar. "Malgrat les tres derrotes seguides sabem que fem bé la nostra feina, quins són els errors i com els hem de corregir. Estem molt més tranquils del que es pot pensar des de fora", ha destacat el jugador periquito, que a més ha recordat quin és l'objectiu de les properes setmanes. "Hem de tornar a sumar de tres en tres per no ficar-nos en problemes i , en aquest sentit , aquest és un partit clau", ha dit Víctor Sánchez.

stats