"Dieu est mort": les millors portades de la premsa internacional
Els mitjans de comunicació argentins, commocionats
Barcelona"I un dia va passar. Un dia va passar el que era inevitable. És un cop emocional i nacional. Un cop que ressona a totes les latituds. Un impacte mundial. Una notícia que marca una frontissa en la història. La sentència que diverses vegades es va escriure, però que havia estat evitada pel destí, ara forma part de la trista realitat: ha mort Diego Armando Maradona". Així comença el seu relat el diari Clarín, un del primers mitjans de comunicació argentins que han donat la tràgica notícia.
El diari Olé utilitza una fórmula semblant per obrir la notícia: "I un dia va passar. El que el món del futbol resava perquè no passés mai, finalment ha passat. El Diego se n'ha anat. Una aturada cardiorespiratòria se l'ha endut als 60 anys. Era a la casa de Tigre on s'havia instal·lat després d'haver estat operat d'un hematoma subdural el 4 de novembre. I, aquest cop, a diferència de l'altre, no hi ha hagut manera de salvar-lo".
La portada del diari Olé.
Diari Clarín.
El dol no hi entén de fronteres i la figura de Maradona ja és recordada a tot el món. El prestigiós diari francès L'Équipe escriu "Déu ha mort".
El Libération utilitza "Celestial" per a la seva portada.
The Guardian utilitza una fotografia molt expressiva per a la portada del seu suplement d'Esports.
Portada del The Sun.
A Itàlia, La Gazzetta dello Sport es refereix a l'exfutbolista argentí com "El més gran de tots".
Aquesta és la portada de El Observador d'Uruguai.
El diari Marca també ha preparat una portada temàtica.
Portada de L'Esportiu.
Portada de El Periódico.
Portada de El Mundo.
Portada de l'ABC.
El digital Sphera Sports utilitza una barreja entre la paraula "Adiós" i el número 10 per a la seva portada: "Ad10s".