L'Espanyol deixa de lluir 'Cancún' a la part frontal de la samarreta
El club ha confirmat que canvia aquesta destinació turística per Riviera Maya, que serà visible a la màniga i als pantalons
BarcelonaA partir de la propera temporada, l'Espanyol deixarà de lluir la publicitat de 'Cancún' a la part frontal de la samarreta. Així ho ha fet públic el club a través d'un comunicat, en què també ha informat que lluirà el logo de 'Riviera Maya' a la màniga i a la part frontal dels pantalons.
Després de tres anys de col·laboració amb la destinació turística de l'Estat de Quintana Roo, a Mèxic, ara el club ha renovat l'acord publicitari per tres anys més però canviant el nom, que passarà a ser 'Riviera Maya'. També s'ha canviat la ubicació del logotip, que deixarà la part frontal de la samarreta per inserir-se a la màniga i als pantalons.
La part frontal estarà reservada a l'empresa Power8, amb qui els blanc-i-blaus van firmar un acord de patrocini ara fa unes setmanes que també implicarà que l'Estadi de Cornellà-El Prat dugui el nom d'aquesta empresa dedicada a les apostes esportives a raó de 5 milions d'euros per temporada. El club i l'empresa donaran més detalls de l'acord el proper dimarts.