Joan Collet: "El crèdit no ho soluciona tot, però anirem més tranquils"
Joan Collet ha valorat, abans del partit contra el València, la firma del préstec de quatre milions d'euros
Cornellà de LlobregatJoan Collet, president de l'Espanyol, ha valorat abans del partit contra el València la firma del préstec de quatre milions d'euros i ha assegurat que "el crèdit no ho soluciona tot al cent per cent", però que el club estarà "més tranquil".
"Podrem respirar una mica. És un tema en el qual vam començar a treballar fa tres o quatre mesos i ara ha arribat a bon port. Ens serveix per rebaixar les tensions de tresoreria, els pagaments més immediats que tenen tots els clubs. Crec que se li ha donat més importància de la que té", ha afegit.
L'operació serveix per pagar deutes a proveïdors, jugadors i empleats, fins ara sense cobrar. El club català ha obtingut el crèdit després de les converses amb tres entitats bancàries, La Caixa, Banc de Sabadell i l'Institut Català de Finances. Els interessos s'afrontaran a cinc anys.
D'una altra banda, el president ha explicat que l'Espanyol "ha presentat els documents a la UEFA per obtenir la llicència europea", tot que aquesta fins i tot no els ha contestat. El club, de moment, només pensa a assegurar la permanència a Primera Divisió, però no rebutja lluitar per metes més ambicioses.