Capdevila: "Ens hem tret un pes de sobre i hem alliberat molta tensió"
El jugador de l'Espanyol és prudent, ja que tot i que l'equip deixa de ser cuer, segueix empatat a cinc punts amb l'últim classificat, l'Osasuna

BarcelonaEl lateral esquerre de l'Espanyol, Joan Capdevila, ha assegurat que els jugadors periquitos s'han "tret un pes de sobre" després de guanyar diumenge el primer partit de Lliga, contra el Rayo Vallecano a Cornellà-El Prat. "Ens hem tret un pes de sobre i hem alliberat molta tensió", ha afirmat.
El jugador s'ha mostrat prudent respecte a la situació de l'equip, que deixa de ser cuer tot i que segueix empatat a cinc punts amb l'últim classificat, l'Osasuna. "A Primera ningú et regala res i estem satisfets, però no és per tirar coets perquè seguim als llocs baixos de la taula", ha dit.
La victòria confirma, per a Capdevila, la millora de l'equip des de l'inici de la competició: "Després de l'arrencada tan dolenta hem millorat i per fi ens hem emportat els tres punts". El vestidor buscarà mantenir la dinàmica dissabte que ve a les quatre de la tarda contra el Màlaga a l'estadi de Cornellà-El Prat.
Sobre el partit contra el Rayo Vallecano, el futbolista blanc-i-blau creu que el seu equip "va ser mereixedor de la victòria", tot i que ha destacat la dificultat del xoc. "Va ser un partit travat, poc vistós encara que al final va ser vibrant. Se'ns va posar molt difícil i no és fàcil jugar així", ha analitzat.