Botemanía, nou patrocinador de l'Espanyol
L'Espanyol inaugura una pantalla LED pionera a Espanya que permetrà al club difondre missatges institucionals i comercials
Cornellà de LlobregatL'empresa d'apostes i jocs online Botemanía tindrà presència en diferents plarts del RCDE Stadium fins a final de curs, segons ha anunciat l'Espanyol, que no ha revelat les xifres econòmiques d'aquest contracte. Encara que l'acord només contempla, inicialment, el que resta de curs, tant el club com l'empresa deixen oberta la porta de cara a prorrogar-lo a final de temporada.
Amb aquest vincle, l'Espanyol amplia l'explotació de l'estadi, un dels pilars del projecte de Rastar. Botemanía forma part de l'empresa canadenca Intertain i destaca per la seva innovació en l'àmbit dels jocs online. El passat estiu va sonar com a futurible patrocinador de la samarreta d'entrenament del Barça en cas que d'haver guanyat el precandidat Jordi Farré les eleccions blaugranes.
L'acord el presentaran aquest divendres el director comercial de Botemanía, Laurence Walton, i el conseller delegat de l'Espanyol, Ramon Robert, a la Ciutat Esportiva Dani Jarque un cop acabat l'entrenament del primer equip.