Botemanía tindrà presència a la part exterior del RCDE Stadium
L'empresa d'apostes i jocs online assegura que les converses amb el Barça estan aturades, però que mantenen la intenció d'ajudar a millorar la presència web del club blaugrana
Sant Adrià del BesòsUnes hores després de la inauguració de la pantalla LED, l'Espanyol ha presentat un altre acord comercial que afecta al seu camp i que, com passarà amb la pantalla, també tindrà visibilitat de cara a l'autovia. Es tracta del vincle amb l'empresa d'apostes i jocs online Botemanía, que patrocinarà al club blanc-i-blau fins a final de temporada. El contracte contempla una opció a una temporada més en funció dels resultats que obtingui l'empresa al llarg dels propers mesos. Le decisió es prendrà a final de curs.
D'aquesta forma, Botemanía, empresa referent en el seu sector, tindrà visibilitat en diferents punts de l'estadi. El més destacat, el vinil de la façana de les oficines, on fins fa poc hi havia la publicitat de Power8, antic patrocinador de l'estadi i la samarreta de l'Espanyol. Està a pocs metres de la pantalla, i es calcula que tindrà un impacte d'uns 120.000 vehicles diaris. A més, també serà present en tanques publicitàries fixes del camp.
"Estem orgullosos d'associar-nos a un gran club com l'Espanyol, és un espai impressionant que tindrà gran visibilitat", ha apuntat Laurence Walton, director comercial de Botemanía. "Volem donar-li la volta a l'estadi i que sigui una font de publicitat i d'ingressos", ha afegit el conseller delegat de l'Espanyol Ramon Robert, refermant la idea de convertir l'estadi en un enclau estratègic de cara al projecte de Rastar.
"Sempre que ve una marca que se suma al club i dóna tranquil·litat i seguretat ens demostra que anem pel bon camí", ha refermat Robert, que ha celebrat el major retorn econòmic que això suposarà per l'entitat. "Tenim molts fronts oberts per fer de l'estadi un lloc d'entreteniment permanent", ha conclòs el conseller.
Botemanía podria anunciar promocions pels socis de cara a les properes setmanes. D'aquí un mes, s'espera que tregui una aplicació mòbil des de la qual es podran llançar campanyes per atraure més públic.
Les negociacions amb el Barça, aturades
A Walton també se li ha preguntat per l'estat de les negociacions amb el Barça, club amb el qual Botemanía va mantenir negociacions el passat estiu. "Ara hi ha una mica de silenci, vam quedar de parlar després de l'Assemblea del club al novembre, però actualment no hi ha cap negociació oberta", ha puntualitzat l'empresari, que ha deixat les portes obertes a properes a seguir parlant en un futur a curt termini.
Walton, que ha reconegut que l'empresa no apareixerà, almenys de moment, en la samarreta del Barça, si que ha reconegut que Botemanía manté la intenció d'"ajudar la presència web" del club blaugrana, una idea per la qual espera poder reprendre les converses en les properes setmanes.