BARÇA

El Barça presenta l'acord de patrocini amb la marca turca Beko

El club treballarà amb el Koç Holding, el conglomerat empresarial més gran de Turquia

La presentació de l'acord del Barça amb la marca turca 'Beko'
Ara
30/06/2014
2 min

BarcelonaTal com va avançar l'ARA, el Barça ha arribat a un acord de patrocini amb Beko. El club blaugrana ha començat a instal·lar el logotip de la marca d'electrodomèstics a algun dels accessos al Camp Nou i l'acord s'ha presentat en una roda de premsa amb la presència del President Josep Maria Bartomeu. Beko serà el nou patrocinador global del club.

Bartomeu ha donat la benvinguda als "nostres amics turcs" recordant que Beko es patrocinadora de la Copa del Món 2014 de bàsquet que se celebrarà aquest estiu a Espanya i dóna nom a les lligues de bàsquet de Turquia, Alemanya i Lituània.

Mustafa Koç, cap de Koç Holding –conglomerat que controla la marca Beko, un referent dels negocis a Turquia– ha recordat com "Koç Holding és l'empresa més gran de Turquia, és la joia de la corona a Turquia; la seva expansió global és una història d'èxit".

Acord de quatre temporades i logo a la samarreta

El vicepresident econòmic, Javier Faus, ha recordat com el Barça volia treballar tres estats pel seu potencial, "Rússia, el Brasil i Turquia" i "no es podia treballar amb qualsevol marca, el conglomerat Koç és molt important. Serà el tercer patrocinador més important del club per darrere de Nike i Qatar Airways. S'ha treballat un any per arribar a aquest acord". Faus ha explicat que serà un acord de quatre temporades i que el logo de Beko serà "a la màniga de la samarreta, així com a la màniga d'entrenaments. Inclou altres drets, com entrades, aparèixer a rodes de premsa, museus... el que és normal en aquests casos". Faus ha dit que les xifres de l'acord són confidencials.

La marca Beko no es podrà portar a la màniga durant els partits de Champions i, segons Bartomeu, no s'ha parlat sobre la possibilitat que sigui el patrocinador de l'equip de bàsquet de moment. Segons han explicat Bartomeu i Faus, amb Beko es tanquen les publicitats a la samarreta del primer equip, que ara inclou Qatar Airways, Nike, UNICEF, Intel i Beko. Cau la publicitat a la màniga de Televisió de Catalunya.

Josep Maria Bartomeu no ha volgut parlar sobre operacions del mercat de fitxatges, ja que el club farà una roda de premsa de balanç de temporada aquest dimecres.

stats