Rakuten patrocinarà la samarreta dels Warriors durant tres temporades
L'empresa japonesa pagarà 20 milions de dòlars per campanya
BarcelonaSegons ha confirmat la franquícia, Rakuten ha signat un acord de patrocini per aparèixer durant tres temporades a la samarreta dels Golden State Warriors, els campions de la NBA. L'empresa japonesa de comerç electrònic pagarà 20 milions de dòlars per campanya, uns 16,7 milions d'euros.
L'acord econòmic gairebé duplica el segon més elevat de la NBA, el dels Cleveland Cavaliers. Els Warriors expliquen en el seu comunicat com pronunciar correctament el nom de l'empresa japonesa, el logo de la qual apareixerà a la nova samarreta de Nike: "rack–ten". Després d'uns anys d'experimentar-ho a la WNBA, la NBA va fer el pas per obrir la porta a la publicitat a les samarretes. Aquesta temporada hi ha 14 franquícies que ja han confirmat els seus patrocinis.
"Estem encantats d'associar-nos amb els Golden State Warriors, una de les organitzacions més exitoses en l'esport actual i una que comparteix la nostra passió per la positivitat, el treball en equip i l'optimisme", diu el fundador i director general de Rakuten, Hiroshi Mikitani. "Igual que el Barça, l'icònic club de futbol amb el qual ens hem unit, els Warriors són innovadors en el seu esport i han contribuït a crear un joc més bonic a través d'un estil diferent de joc desinteressat i orientat al treball en equip", opina.
Rakuten es va convertir en el patrocinador principal del Barça fins al 2021, un acord que reportarà un mínim de 220 milions en quatre anys (55 per temporada).