El DKV Joventut presenta una targeta per fidelitzar els seus socis i aficionats
El projecte permetrà que tots els aficionats de la Penya aconsegueixin punts en les seves compres i puguin canviar-los per experiències que habitualment són poc a l'abast
BadalonaL'Olímpic de Badalona ha acollit aquest migdia l'acte de presentació d'una nova targeta de fidelització dirigida a socis i aficionats, la Penya MyTeam Passion.
El projecte permetrà que tots els aficionats del DKV Joventut aconsegueixin punts en les seves compres diàries i puguin canviar-los per experiències que habitualment són poc a l'abast, com ara viure un desplaçament amb l'equip, entrenar-se amb els jugadors o fer un cafè amb l'entrenador.
La idea dels promotors és la d'anar incorporant clubs i establiments a poc a poc. De moment, el CAI Saragossa ja forma part del programa i entitats com el Blancos de Rueda Valladolid o el Lagun Aro GBC s'afegiran en les properes setmanes.
Es tracta d'una targeta de punts que, de forma totalment gratuïta, començaran a rebre tots els socis del DKV Joventut. A més, els seguidors que estiguin interessats la podran demanar.
Àngel Muñoz, soci fundador de Fidexis, ha estat l'encarregat d'explicar les característiques de la targeta que es promocionarà amb el següent lema: "Fem la Penya més gran del món".
La jornada s'ha completat amb un partit amistós entre els veterans de la Penya i una selecció de periodistes (92-52).