El Barça posa en marxa una campanya de màrqueting per fomentar l'assistència al Palau Blaugrana
L'objectiu del club és recordar que l'espectador té un paper molt actiu en els partits de les quatre seccions professionals
Barcelona'Play Palau: tu també jugues' és la nova campanya de màrqueting del Barça encaminada a fomentar l'assistència al Palau Blaugrana durant la temporada 2013-14. L'objectiu del club és recordar que l'espectador té un paper molt actiu en els partits de les quatre seccions professionals.
La campanya, que ja és visible als exteriors i als interiors del pavelló barcelonista, comprèn les seccions de bàsquet, handbol, hoquei patins i futbol sala. Cada equip apareix amb un color diferent.
Seguint amb l'aplicació del nou pla de comunicació, el club obrirà els vestidors de l'equip d'handbol després dels partits de la Lliga Asobal. La mesura es va posar en marxa amb el bàsquet i progressivament s'aplicarà a les quatre seccions professionals, que aquesta temporada estrenen patrocinador secundari.