El Barça i la Fundació Qatar llancen canals conjunts en les principals xarxes socials
El club i el seu patrocinador potencien els seus valors compartits amb la posada en marxa de canals específics per al seu acord de col·laboració a Facebook i Twitter
BarcelonaEl Barça i la Fundació Qatar per a l'Educació, la Ciència i el Desenvolupament de la Comunitat han posat en marxa canals conjunts de comunicació directa amb els seus seguidors a les principals xarxes socials globals com Facebook i Twitter. Els nous canals oficials pretenen augmentar la notorietat de les dues organitzacions i apropar als seus fans els valors i programes compartits en què es basa el seu acord de col·laboració.
Mitjançant aquesta nova via de comunicació, els usuaris d'aquestes xarxes socials podran conèixer més de prop la realitat, dimensions i activitats de la Fundació Qatar.
La pàgina de Facebook està disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i àrab, i ofereix informació detallada i imatges de les últimes notícies, activitats, resultat de partits i concursos, tant de la Fundació Qatar com del Barça. La pàgina funcionarà també com a punt de trobada dels fans, que poden publicar fotos, vídeos i comentaris sobre la seva experiència amb les dues institucions.
El canal de Twitter ofereix una via directa de contacte i cobertura més freqüent amb els seguidors, mitjançant missatges amb imatges sobre les últimes novetats al voltant de l'equip i informació sobre els concursos en marxa a la pàgina de Facebook.
En marxa des d'aquest mes de març, les primeres campanyes llançades conviden els usuaris a participar en concursos i promocions especials adreçades exclusivament als fans dels canals de l'acord de col·laboració, que poden guanyar entrades per a partits al Camp Nou, samarretes del Barça o altres materials promocionals.