El Barça Lassa derrota el Pick Szeged i acaba segon de grup a la Champions (28-27)
Els blaugranes jugaran els vuitens de final contra el Montpeller francès, amb avantatge de pista

BarcelonaEl Barça Lassa ha derrotat el Pick Szeged i ha acabat segon de grup a la Champions (28-27). D'aquesta manera, jugarà els vuitens de final contra el Montpeller francès, amb avantatge de pista per als de Xavi Pascual.
Els blaugranes, que ja sabien abans de començar que serien segons de grup en cas de victòria, han sabut derrotar un rival que a la primera volta els va aconseguir guanyar per 31-28. Aquesta vegada, al Palau, l'enfrontament ha estat igualat i amb una renda màxima per al Barça Lassa de quatre gols.
Després d'un començament sense que cap dels dos equips agafés distància a l'electrònic, i amb l'equip hongarès situant-se un únic cop amb avantatge, s'ha arribat al descans amb 16-14 per als catalans, que semblava que podien sentenciar amb un bon inici de la segona part. Altra vegada, però, el Pick Szeged ha ajustat el marcador fins a arribar amb opcions als últims minuts. Finalment s'ha imposat el Barça Lassa per un únic gol de distància.