Guia per sortir del Camp Nou en el primer clàssic sense metro a la nit per les retallades
TMB reforça el servei en l'última franja horària. L'autobús i el tramvia, les alternatives en transport públic
BarcelonaEl d'aquesta nit serà el primer clàssic sense horari prolongat de metro TMB calcula que entre un 10 i un 12% dels aficionats que van a veure el Barça ho fan en metro. En un partit com el d'aquesta nit això es tradueix en, aproximadament unes 10.000 persones que, o bé s'hauran d'afanyar per agafar els últims combois o hauran de buscar altres vies de transport.
Últims metros
Els aficionats que ho vulguin podran marxar del Camp Nou en aquest transport si s'afanyen per agafar l'últim tren, que sortirà de Cornellà a les 12 de la nit i passarà per Collblanc, la parada més propera al camp cap a un quart d'una.
Tot i no allargar l'horari, l'empresa de transport reforçarà amb més personal i més trens en circulació les línies i estacions de metro que donen accés al Camp: Badal i Collblanc, de la línia 5, i Maria Cristina i Les Corts, de la línia 3. Segons TMB, passaran trens cada 4-5 minuts, amb capacitat per acollir, des del final del partit i fins a l'últim tren, uns 20.000 usuaris.
Autobús
Els autobusos nocturns de Barcelona, que tenen servei ininterromput durant tota la nit, passen per la rodalia del camp amb tres línies. Són l'N2, de l'Hospitalet a Badalona, l'N3, de Collblanc a Montcada i l'N14, de Carmel a Via Favència i tots tenen parada a Plaça de Catalunya, on es pot enllaçar amb altres línies urbanes i interurbanes.
TMB, a més, posarà a disposició dels usuaris un servei especial de busos cap a la Plaça de Catalunya i Verdaguer. En total seran 6 cotxes que marxaran del Camp Nou a mesura que es vagin omplint i faran el recorregut directe cap al seu destí.
Tramvia
Els aficionats que vagin cap al Baix Llobregat també poden marxar del Camp Nou en tramvia, que passa per la Diagonal. L'últim servei del Trambaix sortirà de Francesc Macià a les 00.40.