Contingut patrocinat
Especials03/04/2023

‘Nosaltres’ reafirma el compromís de CaixaBank d'estar a prop de la societat

'Nosaltres' reafirma el compromís de CaixaBank d'estar a prop de les persones i de la societat en el seu conjunt, i de formar part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats.

Redacció

CaixaBank ha creat un programa en el qual 100 persones, en una mostra àmplia i representativa de la nostra societat, de tots els perfils i de totes les edats, puguin expressar-se, emocionar-se i reivindicar-se. Nosaltres és el nou microprograma de CaixaBank, un programa on cabem tots.

Nosaltres pretén mostrar, amb dades i històries, que estant a prop de les persones, ja sigui a través de la formació, la inclusió financera, el desenvolupament econòmic de les zones rurals o l'educació en cultura financera, és més fàcil que les persones aconsegueixin el que es proposin.

Al llarg de sis capítols, els joves, els grans, les famílies, els emprenedors, els que es preocupen per aprendre i els que creuen en la sostenibilitat seran els protagonistes en primera persona d'aquestes històries. Un espai propi en el qual compartir experiències i valorar l'impacte que una entitat com CaixaBank pot tenir en les petites decisions del dia a dia de cadascun de nosaltres.

Cargando
No hay anuncios

Estar a prop de les persones per tot el que importa

Nosaltres reafirma el compromís de CaixaBank d'estar a prop de les persones i de la societat en conjunt, i de ser part de les seves vides, realitat i necessitats. I de donar suport a les persones en tot allò que els importi i ajudar-los amb les seves preocupacions, sent part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats financeres.

En el marc del nou claim llançat per CaixaBank Tu i jo. Nosaltres, l'entitat busca reflectir les necessitats, preocupacions, prioritats, situacions i, en definitiva, tot allò que importa al públic divers i heterogeni a què s'adreça el banc.

Cargando
No hay anuncios

El nou lema recull el concepte nosaltres, un plural en primera persona que suposa la màxima expressió de proximitat per aportar confiança, afinitat i compromís amb el conjunt de la societat.

Els sèniors, focus del primer capítol

Al primer capítol, Nosaltres posa el focus en els sèniors, en la gent gran; en el 21% de la població a Espanya que el 2020 tenia 65 anys o més, segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística (INE). Es tracta d'un percentatge que ha anat en augment en els darrers anys, ja que el 2001 els més grans de 65 anys representaven el 16% de la població.

Cargando
No hay anuncios

Si alguna cosa ha demostrat la gent gran, tal com es reflecteix en aquest primer capítol de Nosaltres a través de la veu dels mateixos protagonistes, és que “no ens espanta enfrontar-nos a nous reptes, com la velocitat dels canvis i l'avenç de la tecnologia”. Però insisteixen que “també és important que pensin en tu i et donin un cop de mà, per exemple, amb gestors per a sèniors a les oficines del bancs o productes pensats per a nosaltres”.

CaixaBank facilita el dia a dia de la gent gran

Amb més de quatre milions de clients més grans de 65 anys, CaixaBank és l'entitat líder en clients sènior, per la qual cosa l'entitat està fermament compromesa que cada un dels usuaris se senti acompanyat en tot moment. CaixaBank compta amb un programa específic per reforçar l'atenció a les persones de més de 65 anys i oferir un servei adaptat.

Cargando
No hay anuncios

CaixaBank va ser el primer banc a Espanya que va crear la figura d'un gestor especialista en l'atenció a la gent gran. Es tracta de professionals bancaris amb formació específica en gerontologia i dedicats a oferir un acompanyament basat en la proximitat, la confiança i el contacte de qualitat.

CaixaBank estima que el 2023 hi haurà 2.000 gestors sènior a la xarxa. Més de la meitat ja estan operatius i atenent els clients, que poden contactar amb ells dirigint-se a la seva oficina, per telèfon directe i fins i tot per WhatsApp, perquè els resulti més senzill.

CaixaBank manté els 4,8 milions de llibretes dels seus clients actives i gratuïtes

Cargando
No hay anuncios

CaixaBank manté el suport llibreta per als clients més grans de 26 anys que així ho desitgin. De fet, el poden sol·licitar a la seva oficina i se'ls proporciona sense cap cost afegit. Tampoc no hi ha quota de manteniment addicional per l'ús de la llibreta.

És molt habitual que, a la xarxa d'oficines de l'entitat, la més gran d'Espanya, amb més de 3.800 sucursals repartides per tot l'Estat, cada dia hi hagi clients que s'arribin a la seva oficina a actualitzar la llibreta per comprovar el saldo i els últims moviments realitzats.

Cargando
No hay anuncios

Per això l'entitat financera, en el marc del seu compromís d'atenció especialitzada a la gent gran, ha completat la instal·lació del mòdul de llibretes al 100% de la seva xarxa de caixers. Fins i tot els terminals més moderns i avançats de CaixaBank ofereixen el servei de lectura i actualització de llibretes. D'aquesta manera, els clients poden utilitzar qualsevol punt de la xarxa de l'entitat, composta a Espanya per més de 12.000 caixers, per comprovar el saldo i els moviments amb l'instrument que prefereixin: mòbil, targeta i, per descomptat, la clàssica llibreta.

El servei per als clients sènior als caixers també s'ha reforçat amb la implantació, a tota la xarxa de CaixaBank, d'un menú simplificat d'operacions, CaixaFàcil, pensat per a les persones menys familiaritzades amb les noves tecnologies. El client no ha de seleccionar res especial per activar-lo: quan introdueix la llibreta o targeta, el sistema identifica, automàticament, les preferències que tingui configurades i, si és el cas, activa el menú senzill, que ofereix de forma destacada les opcions d'operativa habitual, amb una tipografia més gran i un disseny adaptat.

De totes maneres, sempre que un client necessiti ajuda per a l'ús d'un caixer de l'entitat, els empleats de l'oficina estaran disposats a donar-li suport: l'acompanyaran al terminal i li mostraran com realitzar l'operació totes les vegades que sigui necessari.

Cargando
No hay anuncios

A més, CaixaBank organitza sessions de formació en digitalització per als seus clients per ajudar a millorar en l'ús dels caixers i de la banca digital a qui vulgui estar-hi més familiaritzat. El 2022 va realitzar més de 3.000 sessions d'aquest tipus, amb una valoració excel·lent per part dels assistents. Més de 15.000 persones es van inscriure a alguna d'aquestes formacions.

En paral·lel, les oficines amb caixa ofereixen la possibilitat d'atenció a la finestreta. CaixaBank ha reforçat aquest servei especialment per a les persones sènior, i ha ampliat el nombre de vegades que poden fer operacions en finestreta sense tenir cap cost afegit, que han passat de quatre a cinc vegades al mes. A més, des del març del 2022, no hi ha cap tipus de limitació horària per a l'ús del servei de finestreta: mentre l'oficina estigui oberta, els clients s'hi poden adreçar.

Totes aquestes mesures formen part del compromís assumit per CaixaBank perquè tots els clients i, en especial, el col·lectiu sènior, tingui cada dia un servei millor i una atenció a la mesura de les seves necessitats.

Cargando
No hay anuncios

Per l'abast dels compromisos assumits per l'entitat i la trajectòria avalada en l'atenció especialitzada al col·lectiu sènior, CaixaBank s'ha convertit en la primera entitat certificada per AENOR com a organització compromesa amb la gent gran.