6 raons per passar-te a Parlem
Entra i descobriràs els motius per formar part de la comunitat d'aquesta companyia telefònica
Parlen clar i català
PParlem té un clar compromís amb el desenvolupament econòmic i social del nostre país, i la relació amb el client a través dels diferents canals és en català.
Atenció personalitzada
Parlem no es dirigeix als seus clients a través de màquines ni els obliga a esquivar missatges tipus "premi 1, premi 2, premi 3...". I el servei d’atenció, que és propi de l’empresa, es manté els 365 dies de l’any, de nou del matí a onze de la nit.
Resolutius: resposta ràpida i senzilla
El procés per fer-se client de Parlem dura menys de dos minuts i es pot fer pel mòbil. La instal·lació d’internet es fa sense talls, no hi ha quotes de línia amagades i es conserva el número de telèfon previ. La resposta del call center és en un màxim de 48 hores i a xarxes (Twitter, Facebook o WhatsApp) en 5 hores. El client és al centre de les seves operacions.
Llibertat d’elecció: es paga només pel que es necessita!
El client contracta tot allò que necessita i només paga pel que disposa, de forma separada o conjunta. Els seus serveis s’adapten a les necessitats específiques de cada client, cobreixen de manera integral les necessitats de comunicació de les persones.
El client és el més important!
Parlem ofereix espais col·laboratius de comunicació i s'interessa per la teva experiència per millorar.
Moderns
Es tracta d’una operadora jove i moderna, de resposta ràpida en tots els casos. I que permet sentir-se orgullós de compartir valors socials: com a empresa responsable, participa en projectes solidaris.