Especials06/05/2018

6 raons per passar-te a Parlem

Entra i descobriràs els motius per formar part de la comunitat d'aquesta companyia telefònica

Parlen clar i català

PParlem té un clar compromís amb el desenvolupament econòmic i social del nostre país, i la relació amb el client a través dels diferents canals és en català.

Atenció personalitzada

Parlem no es dirigeix als seus clients a través de màquines ni els obliga a esquivar missatges tipus "premi 1, premi 2, premi 3...". I el servei d’atenció, que és propi de l’empresa, es manté els 365 dies de l’any, de nou del matí a onze de la nit.

Cargando
No hay anuncios

Resolutius: resposta ràpida i senzilla

El procés per fer-se client de Parlem dura menys de dos minuts i es pot fer pel mòbil. La instal·lació d’internet es fa sense talls, no hi ha quotes de línia amagades i es conserva el número de telèfon previ. La resposta del call center és en un màxim de 48 hores i a xarxes (Twitter, Facebook o WhatsApp) en 5 hores. El client és al centre de les seves operacions.

Cargando
No hay anuncios

Llibertat d’elecció: es paga només pel que es necessita!

El client contracta tot allò que necessita i només paga pel que disposa, de forma separada o conjunta. Els seus serveis s’adapten a les necessitats específiques de cada client, cobreixen de manera integral les necessitats de comunicació de les persones.

Cargando
No hay anuncios

El client és el més important!

Parlem ofereix espais col·laboratius de comunicació i s'interessa per la teva experiència per millorar.

Cargando
No hay anuncios

Moderns

Es tracta d’una operadora jove i moderna, de resposta ràpida en tots els casos. I que permet sentir-se orgullós de compartir valors socials: com a empresa responsable, participa en projectes solidaris.

Cargando
No hay anuncios

Més informació