Obre la Fira de Reis de la Gran Via de les Corts Catalanes

La fira estarà oberta entre els dies 20 de desembre i 6 de gener del 2013, a la Gran Via de les Corts Catalanes, entre Muntaner i Rocafort

Fira de Reis a la Gran Via
1 min

La Fira de Reis de la Gran Via de les Corts Catalanes estarà oberta del 20 de desembre al 6 de gener del 2013, de 10.00 a 22.00 hores, a la Gran Via de les Corts Catalanes, a les voreres laterals de la via entre els carrers de Muntaner i Rocafort, i no generarà cap afectació al trànsit de la zona.

Hi haurà 275 parades de sectors diversos: joguines, productes tradicionals i artesans i xurreries.

Relleu de la fira de Nadal de la Sagrada Família

Aquesta mostra pren el relleu de la Fira de Nadal de la Sagrada Família, que està instal·lada a la plaça de la Sagrada Família. La fira va obrir el passat 30 de novembre i tancarà el proper 23 de desembre. En total, 99 parades que s’encarreguen d’apropar als ciutadans els típics productes nadalencs.

stats