Correos celebra l’Espanya actual i diversa amb motiu del 12 d’octubre

Les carteres i els carters són els millors aliats per als ciutadans, sobretot en el món rural
3 min

Correos celebra aquest any el 12 d’octubre posant el focus en una Espanya actual, real i diversa; l’Espanya que, amb el seu treball i esforç diaris, contribueix a construir un país millor i carregat de futur. L’empresa s’ha anat actualitzant igual com els ciutadans en aquesta evolució i els ha anat facilitant la vida afegint nous serveis i responent a les seves necessitats. Sempre de la mà de la societat.

Cada matí, quan s’obren les portes de les oficines de Correos o s’entra a la web correos.es o es clica a la pantalla de l’smartphone buscant l’App Correos, o amb l’arribada de milers de carter@s a les Unitats de Repartiment, s’obre un món de possibilitats que repercuteixen en la qualitat de vida dels ciutadans, i que fa uns anys ni es podien imaginar.

Menció especial per a les carteres i carters, els millors aliats per als ciutadans gràcies als seus dispositius electrònics portàtils –PDAs–, sobretot en el món rural, que faciliten la venda de segells, sobres i embalatges per a paquets, que permeten gestionar el pagament de rebuts, la compra de distintius ambientals de la DGT i altres serveis, com ajudar a comercialitzar serveis de llum, gas i telefonia.

Correos s’ha marcat per a aquest 2021 l’objectiu que totes les carteres i carters rurals d’Espanya puguin oferir a domicili quasi tots els serveis que es presenten a les oficines gràcies a aquests dispositius electrònics portàtils amb què compten.

Correos té l'objectiu aquest 2021 que totes les carteres i carters rurals d’Espanya puguin oferir a domicili quasi tots els serveis que es presenten a les oficines

La companyia també vol celebrar un any més que està sempre molt a prop dels petits productors locals, i els ofereix un canal perquè puguin vendre online els seus articles, que és possible gràcies a que disposa de la millor xarxa de distribució per fer-los arribar a qualsevol lloc d’Espanya en 48/72 hores. Es tracta de CorreosMarket.

Si l’any passat, amb Orgullo por lo nuestro, la companyia feia una crida en plena pandèmia al consum de producte local com a mostra de suport a qui, malgrat les dificultats, obria el seu negoci cada dia, aquest 2021 Correos mostra, a través dels ulls d’una cartera, un dia qualsevol en un lloc qualsevol del nostre país, posant en valor que l’empresa pública espanyola més gran és present en la vida quotidiana de tots i totes com a element facilitador i vertebrador d’Espanya. Una Espanya anònima, moderna, diversa i treballadora de la qual ens hem de sentir orgullosos.

La nova campanya de Correos amb motiu del 12 d’octubre té com a eix central una peça audiovisual de dos minuts rodada íntegrament a Galícia.

Tant la protagonista de la peça, la cartera Cristina, com la resta de professionals de Correos que apareixen en la campanya són empleats i empleades reals que hi han participat de manera voluntària. Excepte en aquelles escenes que podrien suposar un cert risc, en les quals s’ha utilitzat una doble per garantir en tot moment la seguretat dels professionals de la companyia.

Correos s’ha marcat com a meta ser el gran facilitador de la ciutadania, estar-hi molt a prop

Correos no ha perdut el temps per convertir-se en una companyia actual i moderna, capaç de renovar-se i adaptar-se a les noves necessitats de la societat espanyola. S’ha marcat com a meta ser el gran facilitador de la ciutadania, estar-hi molt a prop per simplificar gestions i fer la vida més còmoda, amb especial atenció als que la tenen més difícil.

Correos porta el que cadascú necessita, sense deixar ningú enrere, perquè siguin els ciutadans els beneficiats d’aquest afany de l’empresa per fer-los la vida més fàcil.

stats